poniedziałek, grudnia 19, 2011

Żel krem do mycia twarzy. Nivea cera sucha i wrażliwa

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, grudnia 19, 2011
W końcu udało mi się wykończyć żel do mycia Bebeauty, dlatego od razu wybrałam się do Rossmanna w poszukiwaniu jakiegoś zamiennika. Polubiłam produkty do cery suchej i wrażliwej (nie przesuszają mi twarzy), więc miałam zamiar wybrać produkt z takiej właśnie serii. Padło właśnie na Nivea żel-krem do cery suchej i wrażliwej.

Oto co znalazłam o nim na stronie nivea.pl :

CERA SUCHA I WRAŻLIWA



Wyjątkowo delikatne oczyszczanie jest niezbędne, aby zachować naturalny poziom nawilżenia i zapobiec wysuszeniu skóry.





Działanie

NIVEA VISAGE ŁAGODZĄCY ŻEL-KREM DO MYCIA TWARZY wzbogacony olejkiem migdałowym
i ekstraktem z nagietka delikatnie oczyszcza skórę suchą i wrażliwą nie powodując jej wysuszenia:


  • Skutecznie oczyszcza i usuwa zanieczyszczenia.
  • Dostarcza skórze dodatkowego nawilżenia by zachować jej elastyczność.


ZOBACZ I POCZUJ PIĘKNĄ SKÓRĘ:
Skóra jest dokładnie oczyszczona i nawilżona, co sprawia, że wygląda promiennie i gładko.



Dla optymalnych efektów stosuj całą linię kosmetyków NIVEA VISAGE dla cery suchej i wrażliwej.
PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.


Ja polubiłam ten produkt, przede wszystkim nie wysusza mi dodatkowo twarzy. Ma przyjemny delikatny zapach, dobrze zmywa makijaż. I chociaż na opakowaniu jest mowa o omijaniu okolic oczu, przy zmywaniu ja kilkakrotnie zmywałam nim też tusz do rzęs i nic się nie dzieje :) Jest również bardzo wydajny, bo wystarczy naprawdę niewielka ilość.
Jak dla mnie same plusy, ciesze się, że kupiłam dobry produkt w ciemno (oczywiscie zawsze obiecuję sobie, że zanim coś kupię przeczytam opinie). Dodatkowo jest na promocji w Rossmanie ( a może już się skończyła?  ) i zapłaciłam za niego ok 10zł (dokładnie chyba 9,89)


Swoje urodziny spędziłam w pracy. Dodatkowo musiałam zostać jeszcze dłużej, niż było w grafiku. Nie był to jakiś wymarzony dzień, no ale cóż :) Dziekuję Wam serdecznie za życzenia pod poprzednią notką :) wkrotce postaram się wkleić zdjęcia swoich urodzinowych prezentów ;]


4 komentarze:

Olalaa on 19 grudnia 2011 11:31 pisze...

miałam z tej serii żel do cery normalnej i mieszanej i byłam zadowolona:)

zoila on 19 grudnia 2011 15:30 pisze...

Ja coś nie mogę przekonać się do Nivei

mintelegance89 on 19 grudnia 2011 18:10 pisze...

z tej serii miałam żel do cery mieszanej, ale czy byłam z niego zadowolona? chyba nie...

MELANIE on 20 grudnia 2011 13:07 pisze...

Spóźnione najlepszego;*

Zapraszam na mój nowy wiersz:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos