czwartek, grudnia 29, 2011

Nowy wygląd bloga :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, grudnia 29, 2011
Już dawno miałam w planie zmiany na blogu. Poprzedni wygląd zupełnie mi nie pasował: było tak jakoś nijako i nie tak.
Na szczęście z pomocą chłopaka (bardzo dużą pomocą! M. dziękuję :* ) mam layout swojego własnego pomysłu :)
Uważam, że jest teraz optymistycznie, kobieco i po mojemu.
I chociaż kolory może bardziej przywołują nam lato, całość działa na mnie jakoś tak energetyzująco :)

A jak Wam się podoba?

6 komentarze:

Obsession on 29 grudnia 2011 17:07 pisze...

podoba mi się nagłówek :)

Let's Talk Beauty on 29 grudnia 2011 17:14 pisze...

nagłówek rzeczywiście super :)

zoila on 29 grudnia 2011 17:22 pisze...

Nagłówek świetny, ale trochę za dużo tu kolorów :)

luthienn on 29 grudnia 2011 17:38 pisze...

uuu jak kolorowo :D

Zapraszam :)
luthieenn.blogspot.com

Unknown on 29 grudnia 2011 23:31 pisze...

nagłówek bardzo fajny, ale jak dla mnie zbyt kolorowo

Unknown on 4 stycznia 2012 04:11 pisze...

Kochana, wszystko fajnie, tylko ja bym jednak zmieniła kolor głównej belki, bo na tym różowym strasznie ciężko się czyta i bolą oczka ...

Ale nagłówek jest świetny :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos