piątek, grudnia 09, 2011

Moje propozycje świątecznych prezentów

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, grudnia 09, 2011
Widziałam już Waszych kanałach i blogach notki o takiej tematyce i nie ukrywam, że bardzo mi się spodobały, dlatego również postanowiłam umieścić swój przewodnik po propozycjach świątecznych prezentów.
Zacznę od tego, że wcale nie trzeba mieć kupy kasy, aby sprawić komuś niesamowitą przyjemność. Prezenty nie muszą być drogie, ważne aby trafiły w gust obdarowanego :)

Po świąteczne prezenty warto wybrać się wcześniej, na pewno nie na ostatnią chwilę, wtedy łatwiej jest wszystko przemyśleć, mamy więcej czasu na buszowanie po sklepach i nie goni nas czas.

Jeśli dana osoba ma jakąś pasję, coś wybitnie lubi, albo wiemy, że od jakiegoś czasu o czymś marzy, sprawa jest ułatwiona. Doskonale jednak wiemy, że to zdarza się bardzo rzadko i często przychodzi nam robić prezent komuś, kogo dobrze nie znamy (koleżance ze szkoły- bo często przed świętami odbywa się losowanie, koledze z pracy, dalszej rodzinie).


 Po tym dość dlugim wstępie przechodzę do sedna sprawy i przedstawiam Wam moje propozycje świątecznych prezentów.

1. Drobiazgi dla wszystkich:
* własnoręcznie robione: pierniki, ciasteczka, wieńce świąteczne, stroiki, bombki
*aniołek na szczęście, ogrzewacz dłoni lub stóp, mały termoforek, kubek na ulubioną kawę czy herbatę, ciepłe zimowe skarpetki, nauszniki, niespotykany smak herbaty w małej paczuszce (polecam sklep Five o'clock - mają tam świetne zimowe herbaty z cukrowymi gwiazdkami o przepysznych smakach), patelnie do jajek sadzonych w kształcie serca, gwiazdek, misia (FLO 12,90 super sprawa:))
*ramka ze zdjęciem a najlepiej z kilkoma żeby było do wyboru :)
(jeśli zależy Wam na natychmiastowym wydruku w Fotojoker są specjalnie maszyny, wystarczy podłączyć USB i od razu drukują się zdjęcia. Koszt jednego o wymiarze 10*15 to 99 gr)

Wszystko do dostania w takich sklepach jak Nanu- Nana czy FLO

2.Prezenty dla pań:
*wszelkiego rodzaju kule do kąpieli, pudry do kąpieli, sole , mydełka . Dostępne np w sklepie Organique
* papilotki do muffinek, słodki fartuszek, zestaw ciekawych foremek, akcesoria kuchenne (wszystko co przyda się Pani domu:))
*kobieca książka lub romantyczny film na DVD
*piżama, bielizna
*voucher na masaż, zabieg kosmetyczny, fryzjera, weekend we dwoje (uważam, że to bardzo fajny prezent, każda pani na pewno będzie zadowolona:))
*biżuteria (klasyczny i bardzo popularny już prezent)
*perfumy (chociaż nie radzę kupować nieznanego osobie obdarowywanej zapachu, chyba, że ma się pewność co do jej "nosa" w 100% :))




3.Prezenty dla panów (czy również uważacie, że mężczyźnie jest trudniej kupić prezent? :))
*akcesoria takie jak: krawat, szalik, skarpety (np ciepłe wełniane na mrozy, których jeszcze nie ma. w tamtym roku mój chłopak sobie zażyczył na Mikołaja, kupiłam w TKMaxx jest z nich nadal bardzo zadowolony), szelki (H&M), zabawne bokserki (np Superman czy z inna bajkową postacią, również H&M)
*tradycyjna elegancka koszula bądź klasyczny sweter (widziałam takie np w Reserved)
*perfumy (tu taka sama uwaga jak w przypadku zakupu perfum dla kobiet)
*zabawny T-shirt
*zegarek
*voucher (widziałam takie na np. zjazd wielką dmuchaną kulą z góry, paintball, szaleństwo na nartach) i tutaj również weekend we dwoje ;)
*ciekawa książka bądź film na DVD



Kiedy myslałam sobie co umieszczę w tym poście, miałam mnóstwo pomysłów, wraz z jego realizacją trochę mi się pozapominało :) Dlatego również chętnie poczytam w komentarzach o Waszych propozycjach świątecznych prezentów :) o tych planowanych jak i tych, które już komuś podarowałyście. Myślę, że to fajny pomysł na inspiracje!

6 komentarze:

zoila on 9 grudnia 2011 15:43 pisze...

Mnie kupowanie prezentów zawsze sprawia wiele trudności, zawsze boję się, ze nie trafię.

Unknown on 9 grudnia 2011 19:09 pisze...

ja lubię kupować prezenty :D zawsze się przy tym dobrze bawię:)

styliowo on 10 grudnia 2011 20:14 pisze...

fajny zegarek:)

zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
www.styliowo.blogspot.com

Paula | one little smile on 12 grudnia 2011 17:11 pisze...

bardzo fajne propozycje :)

mintelegance89 on 12 grudnia 2011 17:17 pisze...

zgadzam się, że facetowi trudniej kupić prezent, ja od tygodnia chodzę po galeriach w poszukiwaniu prezentu dla narzeczonego...

anikowa101 on 12 grudnia 2011 19:02 pisze...

Ja wolę bliskim mężczyznom o wiele bardziej robić prezenty, zawsze mi szybko wpada jakiś pomysł niż kobietom :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos