wtorek, grudnia 06, 2011

Piernikowo. Mikołajowo. Trochę inny post :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, grudnia 06, 2011
Przed Wami zdjęcia sprzed kilku dni, kiedy to piekłam pierniki. Jest to część prezentu gwiazdkowego dla dzieci do których wybieramy z bożonarodzeniową niespodzianką,
Pierników wyszła mi caaała torba :) Korzystałam z przepisu z bloga Moje wypieki . Upiekłam z podwójnej porcji, są naprawdę pyszne, na początku miękkie, potem stają się twarde i znów miękną. W smaku przypominają duże piernikowe serca z Tago (te, nie w czekoladzie, płaskie, duże serduszka :))
Mogę polecić Wam ten przepis!
Wczoraj natomiast cały wieczór je lukrowałam i  dekorowałam. Naprawdę fajnie zajęcie :) Wydaje mi się, że takie pierniczki własnoręcznie zrobione mogą być miłym i świątecznym prezentem albo dodatkiem do niego!


A Wy pieczecie pierniczki na święta? Jakie są Wasze ulubione kuchenne słodkie przepisy? :)

4 komentarze:

zoila on 6 grudnia 2011 18:37 pisze...

Że też nie pomyślałam o tym, żeby coś upiec...

N_L_O_G on 7 grudnia 2011 11:45 pisze...

ja bym upiekła, ale nie mam piekarnika:/ ale Ci cudeńka wyszły.:)

mala9mi on 7 grudnia 2011 20:22 pisze...

Chciałam upiec w tym roku ale jak na złość akurat kuchenka mi sie popsuła a nowa będzie po sylwestrze:/
Twoje wyglądają super i chętnie bym przygarnęła takie pierniczki jako prezent:)

Anonimowy pisze...

uwielbiam pierniczki:) W tym roku planuję upiec blachę i powiesić je na choinkę:)) Aż miło popatrzeć na Twoje:))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos