czwartek, grudnia 22, 2011

Urodzinowe prezenty

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, grudnia 22, 2011
Wklejam obiecane zdjęcia prezentów urodzinowych. Nie jest tego wiele, po prostu zazwyczaj dostaję pieniądze i coś słodkiego. To pierwsze zwłaszcza mi się przyda, wlaśnie zbieram na swojego wymarzonego notebooka :)

Od mamy dostałam bransoletkę Lilou. Jest to śliczny srebrny motylek na chabrowym sznurku. Sama wybierałam kształt zawieszki i kolor sznurka. Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba jest delikatna i dziewczęca. Z jednej strony wygrawerowana jest data moich 24 urodzin, z drugiej słowo :Mama :)




Od siostry jak Wam się już nieskromnie chwaliłam dostałam paletkę Sleek Au Naturel. Wiem dobrze, ze każda z Was świetnie wie jak ona wygląda, ale jej również cyknęłam jedno zdjęcie:

Przepraszam z brudną paletkę, ale usiłuje nauczyć się jakiegoś fajnego makijazu oka. Gdy tylko będę zadowolona z efektu, na pewno wstawię jego zdjecia na bloga.

I jeszcze jeden prezent: od przyjaciółki, oryginalny, filcowy naszyjnik hand made. Szczerze mówiąc na poczatku byłam przekonana, że to taka opaska na włosy. Narazie nie mam pomysłu z czym go zestawić, ale myślę, że ma na tyle neutralny kolor, że fajne będzie komponował się z eleganckimi bluzkami, koszulami i sukienkami :)



Wrzucam jeszcze zdjęcie wygranej w rozdaniu (już niestety niekompletna, 2 próbki perfum dałam chłopakowi a serduszko do kapieli zużyłam :))

Na dniach pojawi się z pewnościa recenzja linera :) Jeszcze raz dziekuję Vedette za paczuszkę! :)

4 komentarze:

babskimokiemprzykawie on 22 grudnia 2011 15:21 pisze...

super prezenty! bransoletka najlepsza :)

sauria80world on 22 grudnia 2011 15:44 pisze...

śliczna, ja mam serduszko :)

zoila on 22 grudnia 2011 17:39 pisze...

Świetne prezenty :)

Karolina on 25 grudnia 2011 20:28 pisze...

To ja czekam na zdjęcia makijażu :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos