sobota, grudnia 17, 2011

Prawie urodzinowy post :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, grudnia 17, 2011
Jutro ochodzę swoje 24 (już!) urodziny. A że spędzę je w pracy (tak się jakoś złożyło), namiastkę tego dnia miałam już wczoraj, kiedy to mój chłopak zaprosił mnie na specjalną kolację. Przygotowal ją sam i powiem szczerze była pycha! Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć, bo wszystko było pięknie podane i naprawdę pyszne! Był łosoś, sałatka, ziemniaczki i wino :) A wyszło mu tego tyle, że dziś przed południem jedliśmy "kolację" jeszcze raz :)
Was zapraszam na wirtualnego urodzinowego torta już dziś, ponieważ jutro na pewno zabraknie mi czasu.miłego wieczoru :)

3 komentarze:

martynkaczarna on 17 grudnia 2011 22:39 pisze...

w takim razie sto lat!! :))

anikowa101 on 17 grudnia 2011 23:12 pisze...

Wszystkiego co najlepsze! ;)

mala9mi on 18 grudnia 2011 20:09 pisze...

Wszystkiego najlepszego i kosmetycznego!:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos