czwartek, grudnia 29, 2011

Podsumowanie kuracji wyciągiem ze skrzypu polnego plus TAG

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, grudnia 29, 2011
Jak pewnie wiele z Was pamięta w tym listopadowym poście http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2011/11/wyciag-ze-skrzypudrozdzewitaminy.html pisałam o wynikach miesięcznej kuracji  suplementem.
Mamy już koniec grudnia ( przyznam się bez bicia, że powinnam ją zakończyć z tydzień temu, ale jestem niestety zapominalska i nie zawsze łykałam tabletkę, stąd małe opóźnienie:)) skończyłam całe opakowanie skrzypu polnego z drożdżami i witaminami.

EFEKTY:
*WŁOSY : największa zmiana, przede wszystkim przestały tak strasznie wypadać. Widzę to kiedy je myję i różnica jest naprawdę ogromna! Wiadomo,  że normalnie wypada nam ok 100 włosów dziennie i nie jest to nic niepokojącego. Jeśli chodzi o szybsze ich rośnięcie, to raczej suplement ten nie ma znaczenia w tym procesie. Czytałam wczoraj o płynie (bo nie wiem jak to nazwać odżywka?) Jantar, który daje rewelacyjne efekty w tym kierunku i zastanawiam się czy nie zakupić.
Może któraś z Was go stosowała? I może się podzielić swoimi wrażeniami?
*PAZNOKCIE: paznokcie przestały się rozdwajać, wyglądają zdrowo. Zrezygnowałam jednak z ich zapuszczania (strasznie przeszkadzało mi to w pracy....), nadal stosuję olejek rycynowy (ale co kilka dni) oraz odżywkę diamentową WIBO, która świetnie sprawdza się jako lakier bazowy i bazę utrwalającą kolor
*CERA : tutaj raczej efektów nie zauważyłam. Nie jest ani lepiej ani gorzej.

Reasumując, żeby zobaczyć efekty preperat taki trzeba łykać co najmniej 2 miesiące, ja zastanawiam się już co kupię teraz. Myślałam nad Skrzypovitą albo Vitapilem.


A teraz druga część notki a mianowicie lakierowy TAG.


1.Ulubiona marka lakierów:  jednej ulubionej nie mam. Ale w zbiorach króluje u mnie Essence, MIYO.

2.Lakiery brokatowe czy kremowe: zdecydowanie kremowe.

3.OPI, China Glaze czy Essie? Niestety nie mam i nie próbowałam żadnego z tych lakierów.

4. Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci? Ostatnio często bywało tak, że w ogóle ich nie malowałam. Jednak gdy już mam na paznokciach lakier, staram się aż tak często go nie zmieniać, ponieważ na własnej skórze przekonałam się, że to strasznie szkodzi paznokciom.
5. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Lubię żywe kolory, głównie czerwienie, róże i pomarańcze.
6. Ciemne czy jasne pazurki? Ciemne kojarzą mi się z granatem, czernią, a takich nie używam. Jasne natomiast z bielą, kremem, jasnym różem a takie też bardzo rzadko goszczą na moich paznokciach. Nie wiem, którą odp wybrać :)
7. Co masz aktualnie na paznokciach? Astor fash'n studio nr 104 - marchewkowy pomarańcz. Obiecuję zrobić recenzję tego lakieru :)
8. Czy lubisz matowe wykończenie? Podoba mi się, chociaż wolę to standardowe.
9. Czy jesteś fanką frenchu? Uważam, że french jest bardzo uniwersalny i pięknie wygląda, jednak sama nie potrafię go zrobić....
10. Ulubiony zimowy kolor? Ruby Rose z Sally Hensen. To taka głęboka czerwień z drobinkami. Najpiękniejszy lakier na święta Bożego Narodzenia :)
11. Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz? Nie lubię lakierów Safari z Quizu. Uważam, że mają dziwne wykończenie i bardzo krótko utrzymują mi się na paznokciach.
12. Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony? Używam Wibo diamentowa siła, zarówno jako bazę jak i lakier nawierzchniowy.
13. Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz? Czarnego, brązowego, złotego.
14. Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej? Moim odkryciem jest własnie Diamentowa siła Wibo
15. Ulubione wykończenie lakieru? Kremowe.
16.Wzorki czy prosty, monochromatyczny manicure? Z pewnością monochromatyczny.
17. Czy lubisz pękające lakiery? Mam jeden, ale nie potrafię się do niego przekonać.
18. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście? Chętnie wypróbowałabym Color Alike.
19. Jaki lakier kupiłaś ostatnio? Nie kupiłam już żadnego baaardzo dawno, ale jako część prezentu dostałam Astor ( o którym pisałam wyżej) i Rimmel Lasting Finish 260 Green Grass.
20. Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama? Ostatnio dostawać :)
21. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?  Wydaje mi sie, że w liceum.
Dziewczyny! jeśli któraś z Was jeszcze nie robiła tego TAG-u to bardzo zachęcam! !

4 komentarze:

procentova on 29 grudnia 2011 13:23 pisze...

Właśnie zamówiłam sobie dziś w aptece tą odżywkę Jantar. Czytałam o niej dużo pozytywnych opinii i zobaczymy jak się spisze :)

Pozdrawiam!:)

sauria80world on 29 grudnia 2011 18:25 pisze...

muszę kupić Jantara, tylko gdzie?? :O

Siouxie on 29 grudnia 2011 19:09 pisze...

jak dla mnie ciut za kolorowo i za wąska główna kolumna na w stosunku do całego bloga

chodzpomalujmojswiat on 29 grudnia 2011 19:45 pisze...

sauria - tą odżywkę można chyba zamówić w każdej aptece, słyszałam, że są w tych Dbam o Zdrowie
Siouxie- dziekuje za uwagi, kolorowo wlasnie mialo byc :) a co do szerokosci kolumny to mysle ze faktycznie warto by ją poszerzyć

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos