środa, grudnia 14, 2011

TAG: READY FOR CHRISTMAS

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, grudnia 14, 2011
TaG ten pierwszy raz zobaczyłam u Merczens i na tyle mi się spodobał, że również postanowiłam się przyłączyć

1. Ulubiony świąteczny film: 
"Love is actually" :)
2.Ulubiony świąteczny kolor: czerwony!
3.Ubierasz się odświętnie, czy spędzasz świeta w piżamie?: w piżamie na pewno nie, staram się ubieram elegancko, ale nie przesadzić.
4.Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś kupić prezent jednej osobie to kto to by był?  Komuś, kto tych prezentów nie dostaje
5. Otwierasz prezenty w Wigilię, czy w świąteczny poranek? W Wigilię :)
6.Czy kiedykolwiek zbudowałeś, zbudowałaś domek z piernika? Ja nie, ale moja siostra tak.
7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? Polenić się, nadrobić zaległości filmowe i ksiażkowe :)
8.Jakieś świąteczne zyczenia? Dużoo miłości!!!!
9.Ulubiony Bożonarodzeniowy zapach? Cynamon.
10.Ulubione świąteczne jedzenie? barszcz z uszkami

Zapraszam dziewczyny do udziału w tym TAG-u :)!








 I

4 komentarze:

N_L_O_G on 14 grudnia 2011 11:32 pisze...

mmm barszcz, już nie mogę się doczekać!

N_L_O_G on 14 grudnia 2011 11:42 pisze...

ps. zapraszam do mojego TAGu http://rainygirlisme.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-kosmetycznych.html
:)

anikowa101 on 14 grudnia 2011 22:23 pisze...

Też uwielbiam barszcz :)

enamour on 19 grudnia 2011 13:19 pisze...

Bardzo podoba mi się ten TAG, ja też na niego odpowiadałam. ;)
Zapraszam do siebie, miłego dnia :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos