piątek, grudnia 30, 2011

Moja propozycja na sylwestrową noc!

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, grudnia 30, 2011
To już  drugi post dziś, tym razem chcę podzielić się z Wami propozycją stroju (moją propozycją) w jakiej wystąpię w sylwestrową noc. Preferuję raczej proste wzory, a ponadczasowa czerń , którą bardzo lubię idealnie pasuje na tą ostatnią noc w roku.

Kupiłam więc sobie sukienkę. Pochodzi ze sklepu House: jest prosta, przed kolano, jedynym zdobieniem jest siateczka na ramionach.
Do sukienki dobrałam takie kolczyki i klasyczne czarne szpilki (plus oczywiście czarne kryjące rajstopy):

Fryzura będzie małą improwizacją, ponieważ oboje pracujemy z chłopakiem do 18... i zostanie nam naprawdę niewiele czasu (myślałam o jakimś upięciu, ponieważ kolczyki są naprawdę długie i fajnie prezentują się przy spiętych włosach).
Oczywiście nie zapomniałam o makijażu, ale będzie on minimalny, przy czerni postawię na wyraziste usta. Czerwone (błyszczyk Essence Stay with me:kiss kiss kiss) albo fuksjowe (szminka Maybelline o której pisałam chyba jeszcze w wakacje!)


A że jest to mój ostatni post w tym roku , to chciałam życzyć Wam wszystkim udanej zabawy sylwestrowej, spełnienia wszystkich marzeń i aby rok 2012 okazał się jeszcze lepszym niż ten, który właśnie żegnamy!!!


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

2 komentarze:

babskimokiemprzykawie on 30 grudnia 2011 20:14 pisze...

Cała stylizacja mi się podoba :)

anikowa101 on 3 stycznia 2012 02:09 pisze...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos