niedziela, października 02, 2011

Bellaoggi i informacji kilka

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, października 02, 2011
Dziewczyny!
Niestety dalej nie mogę komentować Waszych blogów, najprawdopodobniej to coś z Javą, jutro przyjdzie do mnie chłopak i postara się naprawić. Oczywiście mimo tego, że nie dodaję komentarzy to czytam wszystkie Wasze najnowsze posty:)
Wygrałam również swoje pierwsze rozdanie, na blogu u Karoli: http://kosmetycznieinietylko.blogspot.com/ zestaw kosmetyków Essence, z czego się niezmiernie cieszę. Recenzje tych produktów pojawią się na pewno na blogu!

Chciałam pokazać Wam również lakier, który ostatnio kupiła moja mama w Super Pharm (była promocja na lakiery Bella 10zł za 2szt) wybrała sobie czarny i właśnie ten, widoczny na zdjęciu. Jest no numerek 76.
Moja mama i siostra polubiły go bardzo, a ja już nie. Dlaczego? Po pierwsze za dużo w nim brokatu. Odcień zieleni, jest naprawdę bardzo ładny, ale drobinki przytłaczają ten kolor. Po drugie jest strasznie rzadki i ciężko mi się go nakładało.Dlatego raczej odradzam, chociaż chętnie wypróbowałabym inny kolor, może ten jest jakiś felerny?

Bardzo byłam ciekawa innych odcieni tych lakierów, ale niestety w internecie nie udało mi się znaleźć zdjęć całej tej serii.

2 komentarze:

zoila on 2 października 2011 18:08 pisze...

Piękny kolor. U mnie w SP były tylko jakieś takie brązowe.

Karolina on 2 października 2011 21:06 pisze...

Ja mam z tej firmy biały lakier i dopiero 3 warstwy kryją a czas schnięcia jest niemiłosiernie długi... Ale ten kolorek śliczny, koniecznie pokaż jak wygląda na paznokciach :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos