wtorek, października 18, 2011

Joanna Naturia. Szampon z bursztynem i biosiarką

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, października 18, 2011
Szampony zmieniam dość często. Słyszałam, że po jakimś czasie włosy przyzwyczajają się i nie chcą wtedy już współpracować z danym produktem.
Moja siostra kupiła na jeden z ostatnich wyjazdów właśnie szampon Joanny. Po powrocie strasznie na niego narzekała: że śmierdzi i w ogóle jej nie pasuje. Postanowiłam go wypróbować.
Szampon przeznaczony jest do włosów przetłuszczających się (czyli moich) i ze skłonnością do łupieżu.
Użyłam go już kilka razy i muszę stwierdzić że na pewno nie śmierdzi, na włosach pachnie delikatnie i przyjemnie (w butelce ma może trochę inny zapach). Dobrze myje, oczyszcza włosy, po jego użyciu są błyszczące i miękkie. Jedyny minus jaki zauważyłam to fakt, iż strasznie plącze włosy. Ciężko je potem uczesać, ale problem z pewnością rozwiąże odżywka.
Reasumując taki zły wcale nie jest, ale nie każdemu musi pasować , tak jak mojej siostrze.
Muszę koniecznie rozjerzeć się czy do tego szamponu jest również taka sama odżywka.


Czy możecie polecić mi jakiś dobry szampon do włosów przetłuszczających się? :)

6 komentarze:

strī-linga on 18 października 2011 10:01 pisze...

yves rocher z pokrzywą, ziaja pokrzywowa, sprawdził się też naturia taka turkusowa z zieloną herbatą i czymś tam chyba.. lubiłam też ziaję lawendową, ale plącze włosy, więc co kto lubi :) są też z apteczki babuni czy coś takiego ;) ale nie pamiętam czy tam jest szampon dedykowany dla włosów przetłuszczających się

Zzielona on 18 października 2011 11:08 pisze...

Szampony, które nie zawierają silikonów zwykle właśnie plączą włosy, taki ich urok ;).

A co do tego przyzwyczajania się włosów, to podobno nieprawda :P.

bb on 18 października 2011 11:49 pisze...

szampon nie dla mnie, ale opakowanie ładne ma Joanna - muszę jej to przyznać ;)

Karolina on 18 października 2011 23:30 pisze...

Moje włosy pewnie nie dałyby się po nim rozczesać :P

A próbowałaś mycia włosów na 2 razy? Czyli mycie samych włosów, spłukanie, mycie skóry głowy i spłukanie. Mi to pomaga przy przetłuszczaniu, bo najpierw spłukujemy brud i łój z włosów, a czysta piana później po prostu działa :)

chodzpomalujmojswiat on 19 października 2011 08:53 pisze...

właśnie od kilku dni myję tą metodą włosy i widzę różnicę :)

Mi też strasznie ciężko je rozczesać :P

Let's Talk Beauty on 19 października 2011 10:13 pisze...

używałam go i rzeczywiście- przy wylewaniu na dłoń zapach jest nieprzyjemny, ale na włosach zmienia się na plus i to bardzo!:D
a to chyba ulubiony szampon mojej mamy

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos