piątek, października 28, 2011

Różowe jajeczko od Oriflame

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, października 28, 2011
Balsam ten jest zapewne wszystkim znany. I choć normalnie przeznaczony jest raczej do ust, nadaje sie bardzo dobrze również na mocno przesuszone miejsca na ciele jak łokcie, stopy. Ja używam go również na skórki wokół paznokci, po takiej kuracji są naprawdę nawilżone. Często Oriflame wypuszcza edycję limitowaną tego balsamu np waniliową (miałam, jednak wolę chyba tą klasyczną wersję).
Jest to jeden z nielicznych produktów (oprócz zwykłej wazeliny), który pomógł mi ze strasznie wysuszonymi ustami w czasie kuracji retinoidami ( a uwierzcie mi, były w opłakanym stanie...).
Nie do końca jego forma (to znaczy nabieranie palcem) jest higieniczna, ale w gruncie rzeczy jest to krem ( myślałam początkowo, że po prostu balsam, ale nie! krem uniwersalny), dlatego można mu wybaczyć.
A jakie jest Wasze doświadczenie z tym produktem?:)


5 komentarze:

pannakolczykowa on 28 października 2011 11:55 pisze...

mam karmelowa wersję, a w tym roku kupię czekoladową :D

Karolina on 28 października 2011 16:55 pisze...

Też go mam i jest świetny :) Szkoda tylko, że opakowanie jest takie niewygodne

martynkaczarna on 28 października 2011 20:19 pisze...

niestety mam długie włosy i muszę :) ale nie zauważyłam przeciążenia włosów :)

Anonimowy pisze...

Wg mnie jest to fenomenalny produkt:)

a. on 31 października 2011 18:38 pisze...

u mnie nie zdałby egzaminu balsam w takiej formie - mam za długie paznokcie i pewnie dostałabym nerwicy zanim wydobyłabym go z tego słoiczka :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos