sobota, października 08, 2011

BEbeauty nawilżający żel do mycia twarzy

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, października 08, 2011
Poszłam do Biedronki z zamiarem zakupu mojego ulubionego żelu micelarnego. Jednak do rąk wpadł mi inny, nawilżający. Zawiera drobinki masujące oraz ekstrakt z lotosu.
Sprawdził się na piątkę! Dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia, nadaje się również do zmywania oczu. Nie pozostawia skóry ani ściągniętej, ani wysuszonej. Dodatkowo drobinki masujące zawierają witaminę E, która w kontakcie ze skórą uwalnia się z drobinek.

Reasumując to naprawdę dobry produkt o działaniu podobnym do jego kolegi w białym opakowaniu. Według mnie ma on jednak dość duzy minus: jest to zapach. Nie wiem czy to ten kwiat lotosu, ale żel pachnie dość intensywnie i mi nie odpowiada. Nie jest to jednak przeszkodą nie do przeskoczenia, myślę, że po prostu w końcu się przyzywczaję :)

A Wy może używałyście tego żelu? Co sądzicie o jego zapachu? :)

Zapraszam serdecznie na moje mini rozdanie. Notka poniżej :) Jeśli liczba komentarzy przekroczy 20 osób dołożę cieniowe trio INGLOT INTEGRA (nr 30) o minimalnym zużyciu :)

4 komentarze:

zoila on 8 października 2011 09:55 pisze...

Nie miałam jeszcze żadnego żelu z Biedronki, ale na ten się raczej nie skusze- nie lubię intensywnych zapachów w kosmetykach do twarzy :)

Moodhomme on 8 października 2011 16:56 pisze...

nie używałam go, ale z chęcią wypróbuję :))

Karolina on 8 października 2011 17:18 pisze...

Ja ostatnio patrzyłam za tym różowym, ale jakoś go nie widać. Może skuszę się na ten niebieski, jak skończy mi się biały :)

Paula | one little smile on 8 października 2011 19:14 pisze...

mnie jakoś nie do końca przekonują te biedronkowe kosmetyki do twarzy ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos