piątek, października 14, 2011

TAG: Tell me about yourself !

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, października 14, 2011
Do zabawy zostałam zaproszona przez zolzanna
Zasady: 
- napisz kto przyznał Ci nagrodę 
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
 - nominuj 15 blogerek 
1. Uwielbiam słodycze. Mogłabym je jeść zamiast zwykłych posiłków. Najbardziej czekoladę oczywiście :)
2. Mam fisia na punkcie błędów ortograficznych. Najbardziej cierpi na tym mój chłopak, bo zawsze się nad nim "pastwię ". A wynika to chyba z tego, że przez rok studiowałam polonistykę ze specjalnością nauczycielską i tak mi już zostało :)
3. Bardzo nie lubię odpryśniętego lakieru na paznokciach, wystarczy że odpryśnie dosłownie odrobina, to albo go zmywam, albo zamalowuję jeszcze jedną warstwą :)
4. Często podobają mi się zapachy, które inni uważają za okropne: np. jako dziecko uwielbiałam zapach benzyny.
5. Nie potrafię zrobić sobie kreski eyelinerem (tak wiem, wstyd :)). Ja w ogóle mam duży problem z prostym wycięciem czegoś, odmierzeniem itd :)
6. Jest mi wiecznie zimno, dlatego nie lubię ani jesieni, ani zimy.
7. Zbieram anioły od takich figurek po wszystko co ma anielski motyw :)
Nominuję wszystkie dziewczyny, które jeszcze nie brały udziału w tej zabawie! :)
A teraz lecę do kuchni, bo mój chłopak ma dziś urodziny. Zabieram się za pieczenie ciasta :)

5 komentarze:

Taml on 14 października 2011 09:43 pisze...

też uwielbiam zapach benzyny!! ;)))))

martynkaczarna on 14 października 2011 15:13 pisze...

aj widzę wiele wspólnego u siebie;)

Karolina on 14 października 2011 22:44 pisze...

Też jestem takim zmarzluchem. Cierpię właśnie jesienno-zimowymi porami :/

Wszystkiego najlepszego dla chłopaka! :)

Unknown on 14 października 2011 23:17 pisze...

fajny ten tag;)zapach benzyny- oh nie lubię tego!
pozdrawiam
u-majorki.blogspot.com

Kasieńka ;) on 5 stycznia 2012 08:28 pisze...

Ale jesteśmy do siebie podobne ;) Większość tych rzeczy, które napisałaś, pasuje do mnie ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos