piątek, października 21, 2011

Odżywkowy bubel. Wibo diamentowa siła

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, października 21, 2011
Dzisiaj dodam dla Was jeszcze jedną recenzję, ponieważ w sobotę i niedzielę będę w pracy i pewnie nie znajdę chwili by się tu pojawić.

Bublem jest odżywka Wibo diamentowa moc. Kupiłam ją sobie by wzmocnić paznokcie (używam nadal oleju rycynowego), ale chciałam również potraktować tą odżywkę jako bazę pod lakier.
Diamentowa siła utwardza i wzmacnia płytkę paznokcia. Zawiera pyłek diamentowy. Stosować bezpośrednio na płytkę paznokcia. - te słowa widnieją na tyle buteleczki, nie jest wspomniane jak stosować tą odżywkę, ile razy w tygodniu, ile nakładać warstw....
Minusy jakie zauważyłam:
-nic nie robi z paznokciami
- przy 2 warstwach zaczyna odpryskiwać
- zastanawia mnie gdzie podział się ten pyłek diamentowy (chyba powinno być go widać? )

Dobrze się nakłada i szybko schnie, ale to nie miał być bezbarwny lakier tylko odżywka.
Zdecydowanie nie polecam.


zdjęcie pochodzi z portalu wizaż.pl sprawdziłam z ciekawości na KWC jakie ma oceny i wszystko jasne : 1/5, czyli nie tylko ja mam taką opinię.

Mam jeszcze dla Was informację, mianowicie sama zaczęłam kurację włosów (strasznie mi wypadaja :( ) i w Super Pharm jest teraz fajna promocja : za tabletki Wyciąg ze szkrzypu polnego+ drożdze+ witaminy 100 tabletek zapłacimy z kartą Life Style 18,99 zamiast 29,49. Myślę, że to bardzo atrakcyjna promocja i oczywiście z niej skorzystałam. Mam w planie notkę o tych tabletkach, kiedy skończę opakowanie.

6 komentarze:

zoila on 21 października 2011 17:36 pisze...

Będę się wystrzegała tej odżywki. Muszę sobie chyba zakupić taki wyciąg ze skrzypu :)

martynkaczarna on 21 października 2011 17:52 pisze...

dzięki za recenzję!:)

Let's Talk Beauty on 21 października 2011 18:11 pisze...

o, a zastanawiałam się nad nią dzisiaj, dobrze, że wzięłam inną :)

o, dobry skrzyp nie jest zły, ja ostatnim razem załapałam się na promocję skrzypovity geste wlosy 2 za 1, i póki co mam duuuży zapas :)

Karolina on 22 października 2011 00:03 pisze...

A miałaś już tą z Eveline? Podobno zachwalana jest :)

PureMorning on 22 października 2011 18:10 pisze...

Dzięki za ostrzeżenie ;)

Unknown on 23 października 2011 11:27 pisze...

polecam odżywkę Eveline 8w1 recenzja u mnie na blogu :) dodaję do obserwatorów i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :) oraz wzięcia udziału w rozdaniu :) Pozdrawiam! :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos