wtorek, października 25, 2011

Essence log lasting eye pencil

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, października 25, 2011
Kolejna recenzja produktu Essence. Tym razem czas na kredki do oczu: konkretnie 10 touch of glam (fiolet)  i 08 almost famous (cielista z drobinkami).
Kredki wygrałam w rozdaniu :) I cóż ja mogę o nich powiedzieć: naprawdę łatwo narysować nimi kreskę! z żadnym linerem nie szło mi to tak łatwo jak z tymi kredkami. Fioletowa wygląda u mnie całkiem ok (chociaż wydaje mi się, że wychodzi mi jeszcze ciut za gruba). Co do trwałości uzywałam z bazą Virtual, lekko przypudrowałam powiekę i trzymała się bez zarzutu praktycznie cały dzień.
Jeśli chodzi o tą cielistą to za bardzo nie mam na nią pomysłu, wydaje mi się, że bardziej służy do rozświetlenia oka albo linii wodnej.
Stąd moje pytanie: Czy któraś z Was ma tę kredkę w odcieniu 10? i podpowie mi jak konkretnie jej uzywa? :)
Muszę powiedzieć, ze makijaż oka coraz bardziej mnie "kręci" i może w końcu uda mi się stworzyć coś sensownego, co będzie nadawać się do pokazania!

4 komentarze:

Karolina on 25 października 2011 20:15 pisze...

Ja tak mam z białą kredką, nie wiem do czego innego jej używać :P:P

07 wygląda obiecująco :)

zoila on 25 października 2011 20:36 pisze...

Z tego co słyszałam to większość używa 10 tylko na linię wodną.

Lady In Purplee on 25 października 2011 21:25 pisze...

Żle podpisałaś kolory: 10 almost famous(fiolet) i 08 touch of glam (cielista z drobinkami) - jest na odwrót ;)

Ja 10 używam na linie wodną i nieźle się sprawdza :)

chodzpomalujmojswiat on 26 października 2011 08:40 pisze...

faktycznie, juz zmieniłam :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos