czwartek, października 06, 2011

KERASTASE mini set.

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, października 06, 2011
Kilka miesięcy temu dostałam w prezencie taki mini zestaw odbudowujący produktów do włosów Kerastase. W skład wchodziła kosmetyczka (trochę inna niż na zdjęciu) szampon, cement (do nakładania przed suzszeniem włosów suszarką, bądź prostowaniem)oraz odżywka (na zdjęciu jest bodajże maska :chodzi o ten słoiczek.Ja odżywkę dostałam w tubeczce, podobnej do tej z cementem, tylko ciut większej)
Dla mnie produkty sprawdziły się rewelacyjnie! Po ok. miesiącu regularnego stosowania moje włosy stały się mocniejsze, nabrały blasku. Przestały wypadać, nie rozdwajały się końcówki. Dobrze się układały. Większość moich koleżanek pytała, czego używam, bo mam bardzo ładne włosy.
Reasumując u mnie te kosmetyki naprawdę zdziałały wiele. Jedynym i największym minusem jaki znalazłam to cena. Pełnowymiarowy produkt kosztuje od ok 80 do 120 zł. Taki zestaw miniaturek widziałam kiedyś na Allegro za ok 60zł.





Będąc dzisiaj w Biedronce po żel do mycia twarzy zauważyłam, że pojawiły się peelingi. Kiedy w czasie trwania promocji z gazetki Sekrety Urody w ogóle ich nie było. Oczywiście nie mogłam nie kupić :) zastanawialam się pomiędzy mango a borówką. Wygrało mango, już niebawem pojawi się o nim kilka słów.

2 komentarze:

Karolina on 6 października 2011 22:54 pisze...

Ta firma jest bardzo kusząca, ale cenowo jak na polskie standardy... powala :o

YoAnka on 7 października 2011 17:35 pisze...

Super produkty :>

Zapraszam na konkurs :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/10/recenzja-produkty-my-organic.html

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos