środa, października 19, 2011

Choose me! od Essence + kulinarni ulubieńcy ostatnich dni

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, października 19, 2011
Ten  lakier zawsze mnie intrygował, bo niby niebieski z zielonymi drobinkami, czy może na odwrót: zielony z niebieskimi... po prostu wielowymiarowy :)
Kiedy dostałam go w paczuszcze z rozdania, od razu wiedziałam, że jako pierwszy pójdzie na  świecznik.

Zrobiłam mu chrzest bojowy: mianowicie pomalowałam sobie nim paznokcie i poszłam do pracy ( w pracy muszę zmywać i robić masę innych rzeczy wykorzystując dłonie) jestem kelnerką .
Pod koniec dnia, a raczej późny wieczór lakieru nie miałam już do połowy paznokci (ale próbowałam też kolejnego dnia z innym, efekt ten sam), po prostu w pracy nie mogę mieć pomalowanych paznokci.

Kolor i efekt jaki daje jest obłędny! Wydaje mi się, że bardziej na wieczór, jakąś imprezę niż na codzień.
Bardzo dobrze się roprowadza, ja nakładam dwie warstwy.
Szybko schnie.

Niestety zaczął mi odpryskiwać już tego samego dnia... Ciężko go też zmyć i dość mocno brudzi płytkę paznokcia.... ale dzisiaj mam zamiar sobie kupić jakąś bazę czy odżywkę bazową i spróbuję nałożyć go jeszcze raz. Z pewnością będzie radził sobie lepiej.

Przepraszam za to ciemne zdjęcie, ale pogoda dziś jest jaka jest. Od rana pada. Używałyście tego lakieru? jaki jest Wasz ulubiony z serii colour&go od Essence? :)


Chciałabym jeszcze Wam polecić dwie potrawy, które zrobiłam po raz pierwszy w piątek. Zauroczyły nie tylko mnie: są proste do wykonania i naprawdę pyszne:
Pierwsza propozycja to zapiekanka z dynią. Korzystałam z tego przepisu:
http://atinabc.blox.pl/2010/10/Zapiekanka-z-miesa-mielonego-i-dyni.html  idealna propozycja na szybki i lekki obiad albo kolację. Przyznam, że po raz pierwszy jadłam dynię i w tej zapiekance bardzo mi smakowała :)
Ciasto czekoladowe było jednocześnie tortem urodzinowym dla mojego chłopaka. Mocno czekoladowe, słodkie i mokre takie lubię najbardziej. Proponuję podać z bitą śmietaną. Rewelacja! :)
http://mycuisine.blox.pl/2010/12/Francuskie-ciasto-czekoladowe.html

2 komentarze:

martynkaczarna on 19 października 2011 10:37 pisze...

ja bardzo lubie lakiery tej firmy:) nie mam szczegolnie ulubionego jakiegos.

Karolina on 19 października 2011 17:19 pisze...

Słyszałam, że ten lakier barwi płytkę. Ogólnie te lakiery szybko gęstnieją i jeszcze tego samego dnia odpryskują... Chociaż ja lubię akurat z tej serii kolor Lime Up :)

Ja wczoraj jadłam pancakes i polecam :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos