poniedziałek, listopada 14, 2011

Alterra żel pod prysznic Borówka ( nie jagoda!) i Wanilia. Edycja limitowana

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, listopada 14, 2011
To mój pierwszy produkt z jakże już znanej i lubianej serii kosmetyków produkowanych dla Rossmanna.
Zamknięty w dość niepozornej, prostej 250ml butelce żel, jak wszystkie inne produkty Alterry nie zawiera: *syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
*silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych

Moja opinia na temat tego produktu:

Konsystencja:
dość gęsty, przeźroczysty żel, wydajny

Zapach:
obłędny! pachnie jak jagodowa Jogobella

Działanie:
bez zastrzeżeń, myje jak powinien :)

Cena:
ok 8zł w Rossmanie

Idealny na okres jesienno-zimowy głownie przez zapach, który jest bardzo aromatyczny i "otulający".
Mnie zauroczył i na pewno nie skończy się na jednej butelce :)

A Wy używałyście może żeli z tej serii? Który zapach jest Waszym ulubionym?


EDIT: Dziewczyny, nie wiem co mi się ubzdurało, ale on jest borówkowo- waniliowy nie jagodowy. Mimo to według mnie pachnie jak jagodowy jogurt ;)

9 komentarze:

Karolina on 14 listopada 2011 12:39 pisze...

Muszę powąchać :D

strī-linga on 14 listopada 2011 12:58 pisze...

muszę powąchać :)

anikowa101 on 14 listopada 2011 13:14 pisze...

Ja z lekkim zahamowaniem podchodzę do tych produktów. Ale żele jagodowe lubię i pewnoe się na niego skuszę jak będę w Rossmannie.

martynkaczarna on 14 listopada 2011 15:54 pisze...

jagodowy mniami! :)

zoila on 14 listopada 2011 16:09 pisze...

Jak jagodowa Jogobella? Mmmm, mniam :)

Beauty Wizaż on 14 listopada 2011 20:10 pisze...

zapach wydaje się ciekawy :)

Wera on 14 listopada 2011 20:45 pisze...

wanilia zapowiada sie ciekawie
zapraszam do siebie i do obserwacji

Unknown on 15 listopada 2011 10:19 pisze...

już sobie wyobrażam ten zapach... o boże ! :)nie widziałam go niestety, ale jak zobaczę to na pewno kupię, chociażby dla tego zapachu :D

aSHa on 30 grudnia 2011 14:08 pisze...

jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na te żele... a kuszą zapachem :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos