wtorek, listopada 01, 2011

WYNIKI PIERWSZEGO ROZDANIA+ ulubieńcy października

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, listopada 01, 2011
Miło mi ogłosić iż zwyciężyła:
julia natalia

Czekam na maila od Ciebie : martiinka@gmail.com z adresem na który mam wysłać wygraną. Jeśli do środy nie dostanę odpowiedzi wylosuję nową osobę.
Reszcie bardzo dziękuję za udział! ;)

Jeśli chodzi o ulubieńców października to mam 2 nowe produkty, obiecuję, że pojawią się ich osobne recenzje:

1.Perfecta SPA peeling wulkaniczny +zmiękczająca maska serum- pedicure
2.Boots body butter. Masełko migdałowe, wersja mini

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ależ się cieszę! :) Już przesyłam wiadomość :)

Unknown on 1 listopada 2011 13:07 pisze...

Gratuluje :) I czekam na recenzję tego peelingu do stóp:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos