czwartek, listopada 10, 2011

TAG 10 pytań kosmetycznych

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, listopada 10, 2011
Dziś dla odmiany TAG, w zasadzie lubię odpowiadać na różne pytania, a jeszcze bardziej lubię czytać Wasze odpowiedzi. Nominowana zostałam przez Vedette :)
 1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Ani takich ani takich, jeszcze nie przełamałam się by używać cieni.

2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk?
W zasadzie zależy, błyszczyk na codzień a pomadkę na większe wyjścia.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Oczywiście że nie, sama używam w większości niedrogich produktów i jestem z nich zadowolona.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Używam codziennie. Uwielbiam te od Bourjois

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Tusz do rzęs

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Miałam jeszcze do niedawna. I to dość poważne.

7. Używasz filtrów?
Używałam przez ostatnie pół roku bez przerwy (ze względu na leki).

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Perfumy :)

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Używam i lubię. Zwłaszcza te nawilżające, regenerujące i poprawiające koloryt.


10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Magdaleny Cieleckiej, Małgorzaty Sochy

Zapraszam do TAG-u wszystkie dziewczyny, które jeszcze nie brały udziału! :)

3 komentarze:

Cat Girl on 10 listopada 2011 18:58 pisze...

Bardzo fajny tag, odpowiedziałaś krótko i konkretnie - to lubie :)

Karolina on 10 listopada 2011 23:03 pisze...

Ja polecam na pierwszy makijaż z cieniami jeden kolor :) I mam nadzieję, że kiedyś się przełamiesz, bo to fajna zabawa :)

Unknown on 11 listopada 2011 00:16 pisze...

Ja sobie juz nie wyobrażam życia bez cieni do powiek :D jak nie mam pomysłu jak się ubrać, ubieram się na jakieś szaro bure kolory i mocny kolor na oczach - nikt nie patrzy wtedy na ciuchy hahaha :D
PS
ja też najwięcej chyba wydaje na perfumy;-)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos