środa, listopada 09, 2011

Perfumy unisex? CK One

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, listopada 09, 2011
Przyznam się od razu. Miałam pewne obawy: no bo niby jak? zapach, który pasuje zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Calvin Klein One znalazly się u mnie dość nieoczekiwanie. Ktoś z rodziny dostał je w prezencie, ale kompletnie mu się nie spodobały.
A ja się w nich zakochałam! :) Mój chłopak zresztą też!
Pasują do mnie idealnie, zarówno na dzień, jak i na wieczór.

Oto co wyszperałam w internecie na temat nut zapachowych.

Nuty zapachowe

Nuty głowy: bergamotka, kardamon, ananas, papaja, zieleń drzew.
Nuty serca: jaśmin, fiołek, róża, gałka muszkatołowa, zieleń drzew.
Baza: piżmo, ambra, zieleń drzew.

Samej ciężko napisać jest coś o zapachu, ale z pewnością należy on do tej kategorii świeżych i pobudzających.
Dodatkowo perfumy te zakręcane są korkiem, ale zawsze dołączony jest atomizer, aby samemu zdecydować jak wolimy aplikować te perfumy (a ściślej mówiąc wodę toaletową). Ja wybrałam atomizer, korek kojarzy mi się jakoś z wersją dla mężczyzn :)
Narazie w odstawkę poszły wszystkie inne moje zapachy i prym wiedzie właśnie Calvin Klein.

A Wy używałyście tych perfum? A może miałyście jakieś inne z tych dla kobiet i mężczyzn? :)

7 komentarze:

Siouxie on 9 listopada 2011 09:52 pisze...

to były moje pierwsze prawdziwe i oryginalne perfumy. Kupiłam je w Wenecji jak ukończyłam liceum, bo w Polsce w latach 90-tych nie było jeszcze perfumerii. Wtedy akurat była premiera tych perfum i dopiero weszły na rynek. A dlaczego je kupiłam, bo leciała reklama na MTV i koniecznie je musiałam mieć. I tak zostałam ich wierna użytkowniczką do dnia dzisiejszego - mam butlę 200ml !!!!!! i nie mogę jej skończyć :)

Karolina on 9 listopada 2011 10:25 pisze...

Zaciekawiłaś mnie! Nie wąchałam nigdy żadnych perfum CK i nie mam do nich dostępu niestety, ale kiedyś w większym mieście muszę i to koniecznie niuchnąć je :D

Karolina on 9 listopada 2011 15:41 pisze...

Kochana zapraszam do TAGu :)

http://vedettep.blogspot.com/2011/11/dzien-targowy.html

Klaudia Bytom on 9 listopada 2011 19:57 pisze...

super ten zapach strrrasznie mi się podoba! :)

Olalaa on 10 listopada 2011 13:41 pisze...

mi też się podobają, niestety nie na mój budżet..;/

sophie czerymoja on 13 listopada 2011 16:22 pisze...

mam zakusy na ten zapach już od dłuższego czasu ; )

being woman on 21 listopada 2011 21:25 pisze...

Bardzo podoba mi się ten zapach jednak wolę go u faceta niż u mnie :) Kupiłam koledze na 18-stke i jego pierwsze wrażenie było przecież one są damskie, ale wyczuł męską nutkę i używa ich do dziś. Natomiast te drugie unisex ck be nie podobają mi się ani jako wersja damska ani męska.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos