środa, listopada 23, 2011

Ziaja naturalny krem oliwkowy

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, listopada 23, 2011
Ten krem kupiła moja siostra, ale stwierdziła, że zupełnie jej nie odpowiada i mogę sobie wziąć. I wzięłam :) Ja go polubiłam.
Przede wszystkim ma dość bogatą konsystencję, czyli idealnie sprawdza się na tę porę roku. Bałam się trochę, że będę miała problem z szybszym przetłuszczaniem się cery, bo jest dość tłusty,ednak nic takiego nie występuje. Dobrze nawilża, wchłania się szybko. Skład  kremu jest w porządku, można stosować go u dzieci już od 1 miesiąca zycia ( a to zobowiązuje prawda? :))
Jedyny mankament to zapach. Kojarzy mi się z takimi kremami perfumowanymi, jakich używa moja babcia. Wolalabym, żeby w ogole nie pachniał. Moj nos na szczescie już się przyzwyczaił.

Reasumując  uważam, że to kolejny dobry produkt Ziai.

Kosztuje ok 5zł.

Jakie produkty Ziai najbardziej lubicie? :)

6 komentarze:

martynkaczarna on 23 listopada 2011 12:35 pisze...

uwielbiam! niezawodny na tą porę roku!

zoila on 23 listopada 2011 12:48 pisze...

Ja go nie lubię, tylko natłuszcza, pielęgnacja jest żadna.

Wera on 23 listopada 2011 14:14 pisze...

jakos mam bardzo malo kosmetykow z ziaji, a pzeciez sa tanie

M. on 23 listopada 2011 17:50 pisze...

Ja lubię maseczki i peelingi :)

pheeronikee on 23 listopada 2011 20:54 pisze...

Miałam go raz - nie mam ani złych, ani bardzo dobrych wspomnień ;). Wolę masło kakaowe do twarzy - nim jestem zachwycona!

Karolina on 23 listopada 2011 22:08 pisze...

U mnie ten krem niestety nie sprawdzi się, ale słyszałam ze jego biała wersja jest o wiele lepsza :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos