piątek, listopada 11, 2011

QUIZ Safari no. 104

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, listopada 11, 2011
O tych lakierach słyszałam wiele pochlebnych opinii. Przede wszystkim, że są bardzo tanie (ok 3zł) za dużą 12ml buteleczkę, mają również bardzo ciekawe, intensywne kolory.
Z drugiej strony są jednak dość ciężko dostępne- głównie bazarki, albo sklepy typu: Wszystko po....
Na stronie producenta możemy znaleźć całą dostępna paletę kolorów tych lakierów. Zapraszam tutaj:
http://quiz.pl/index.php?id=4&cid=25&sp=1&iid=115&l=pl

Kolor, który miałam na swoich pazurkach to mocny róż, fuksja. Niestety numer na buteleczce był zdrapany.
Wydaje mi się, że jest to numer 104 mat . Zdjęcie pochodzi ze strony producenta:

Szczerze powiedziawszy, nie jestem tym lakierem zachwycona.
Dlaczego?
Po nałożeniu 2 warstw nadal było widać mój paznokieć.
Konsystencja całkiem ok, taka żelowa, ale lakier wysychał dość długo.
Już na drugi dzień prezentował się niezbyt estetycznie, mimo nałożenia lakieru nawierzchniowego ( nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia, jak prezentował się na paznokciach).
A zużycie tych 12ml produktu naprawdę graniczy z cudem. Wolę jednak mniejsze lakiery.

Podsumowując : paleta kolorów urzeka, ale sam lakier już nie...

Dla dziewczyn, które jeszcze nie wiedzą ( a może już wszystkie wiecie :)) firma Quiz ma swój sklep internetowy na wwww.quiz.pl gdzie możecie zaopatrzyć się w ich kosmetyki, a także zapoznać się z wszystkimi dostępnymi odcienami.

A Wy moje drogie jakie macie odczucia co do tych lakierów? :)

5 komentarze:

pesymistka13 on 11 listopada 2011 10:22 pisze...

Mam jeden z tej firmy, czerwony, dwie warstwy u mnie zapewniają pełne krycie, odcień spoko, ale trwałość taka sobie. Jak za taką cenę to i tak oceniam pozytywnie.:)

zoila on 11 listopada 2011 10:43 pisze...

Ja mam lakier do frencha i też nie jestem zachwycona

Aniamaluje on 11 listopada 2011 11:23 pisze...

mam kilka kolorów i naprawdę je lubię, nie mam prześwitów, nie wiem, co jest nie tak z Twoim ;(

Karolina on 11 listopada 2011 12:34 pisze...

U mnie te lakiery kosztują 5 zł, więc wolę dołożyć coś kasy i kupić coś lepszego ;p

Wunia on 11 listopada 2011 16:15 pisze...

ja nie moge znaleźć nigdzie tego lakieru;/ jeżeli, któraś z Was wie gdzie w Katowicach można go dostać to niech da mi znać na blogu albo maila:) użyłam kiedyś lakieru mojej siostry z tej serii i był świetny..

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos