czwartek, listopada 24, 2011

Dlaczego polubiłam francuski manicure: Sally Hensen French Manicure Kit

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, listopada 24, 2011
Zestaw ten kupiła moja siostra na Paatal.pl. W skład wchodziły 2 lakiery: Biały- Nearly Nude do końcówek i kremowy- Sheer Romance do pomalowania całej płytki. Dodatkowo dołączone były paski,aby ułatwić aplikację.

Wedlug mojej siostry łatwiej jest bez pasków :) więc to ona pomalowała mi końcówki paznokci białym lakierem, ja tylko pociągnęłam je potem kremowym.
Efekt jest naprawdę fajny, jedna warstwa każdego z lakierów zupełnie wystarcza.
Mój manicure trzyma się czwarty dzień i muszę powiedzieć, że jest w całkiem dobrym stanie. (u mnie średnio każdy inny lakier trzyma się 2-3dni). Delikatnie zaczęły ścierać się tylko końcówki, ale absolutnie nic nie odpryskuje.

Przekonałam się do francuskiego manicure, wcześniej nosiłam zawsze tylko kolorowe paznokcie:)
Postaram się w najbliższym czasie wrzucić zdjęcie, jak prezentuje się u mnie.

na paatal.pl zestaw kosztuje 10,50zł.

A Wy lubicie manicure francuski? jakich lakierów używacie do jego wykonania?

2 komentarze:

zoila on 24 listopada 2011 17:06 pisze...

Lubię frencha, ale mam naturalnie białe końcówki, więc malowanie ich jest bez sensu. Nie ufam zestawom- nacięłam się kiedyś na takie coś z Avonu. A paski w każdym zestawie zazwyczaj są do d.

Karolina on 24 listopada 2011 18:05 pisze...

Nie umiem sobie zrobić frencza na paznokciach, nawet paski mi nie pomagają :P

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos