środa, listopada 02, 2011

Perfecta SPA peeling wulkaniczny+maska-serum do stóp

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, listopada 02, 2011
Moje stopy nie są idealne, zwłaszcza po całym dniu chodzenia w płaskich butach w pracy. Skóra na piętach staje się twarda, a wygląd stóp pozostawia wiele do życzenia.
Dlatego sięgnęłam po ten produkt. Dostajemy 2 saszetki po 5ml (teraz w promocji jest 20% gratis, więc są to 2 saszetki po 6ml). Najpierw wykonujemy peeling, producent zaleca by masować stopy przez 5 min, a następnie zmyć. Po pierwsze zapach! obłędny coś jak guma pomarańczowa, pobudząjący, orzeżwiający a przede wszystkim rozgrzewający nasze stopy (bardzo fajna sprawa zwłaszcza w zimny dzień). Peeling należy raczej do drobnoziarnistych, ale ma dość ostre drobinki, świetnie radzi sobie z wygładzeniem stóp i po chwili czuć ogromną różnicę.
Mam jednak zastrzeżenie: te 6ml to jednak mało, by dokładnie speelingować stopy. Mi ledwo starczyło produktu.
Czas na drugą saszetkę: serum- krem nakładamy na suche stopy grubą warstwą, czekamy 15min a resztę wmasowujemy. W przypadku serum ilosc jest wywazona idealnie, ja nawet nie musiałam nic wmasowywać, bo wszystko mi się wchłonęło. Założyłam tylko ciepłe skarpetki i położyłam się do łóżka.
Po takim jednym "zabiegu" moje stopy są naprawdę gładkie, nawilżone. Pięty nie są szorstkie jak przedtem.

Bardzo podobał mi się ten produkt ale... no właśnie chodzi o cenę: za 2,60 dostajemy 2razy 5ml produktu. Czyli 5ml peelingu i 5ml serum kosztuje osobno 1,30. Normalne opakowanie specyfiku do stóp ma ok 200ml. Czyli gdybysmy to wszystko skalkulowali kupując cały czas saszetki, wychodzi ok 50zł za jedno. Dużo, a myślę, że są tańsze specyfiki o równie dobrym działaniu.
Albo może Perfecta wypuści kiedyś ten produkt w dużych opakowaniach :)
Dziewczyny! co możecie polecić mi do stóp? Głównie myślę tutaj o jakims peelingu, gdyż zamiast kremu używam masła do ciała, zakładam skarpetki i jestem akurat zadowolona.

3 komentarze:

anikowa101 on 2 listopada 2011 11:58 pisze...

Aż mam chęć sama zafundować swoim stopom taką przyjemność :)

Karolina on 2 listopada 2011 15:21 pisze...

Jeszcze nie natknęłam się na ten produkt, ale chętnie bym go przetestowała :)

A co do peelingów do stóp - trzeba szukać, ja lubię ten z Biedronki :)

pesymistka13 on 2 listopada 2011 19:57 pisze...

uwielbiam ten zestaw z perfecty:) zrobię sobie jutro, szkoda, że nie ma dużych opakowań.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos