niedziela, listopada 13, 2011

O tym i o tamtym. Kilka informacji :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, listopada 13, 2011
Miesiąc litopad to dla mnie miesiąc zużyć, z mojej listy mogę wykreślić już trzy produkty
1.peeling mango z Biedronki
2.żel pod prysznic Johnsons&Johnsons
3.dezodorant Nivea (ten od śladów na białych i czarnych ubraniach)

Oprócz tego kończy mi się: żel do twarzy, korektor, pomadka Nivea, kakaowe masełko z Bootsa.

Stan moich paznokci poprawił się i to znacznie. W końcu się nie rozdwajają! i nie wiem czy pomógł olej rycynowy, tabletki skrzyp z witaminami (łykam je dopiero miesiąc),czy cos jednak jest w tej odżywce Diamentowa siła z Wibo. A ja sobie tłumaczę, że wszystko razem pomogło i bardzo się cieszę :) pierwszy raz od kilku dobrych miesięcy mam dłuższe paznokcie. Do tej pory zawsze ścinałam je na krótko.

We wtorek mam w planie wybrać się do fryzjera na podcięcie (dokładnie wyrównanie, bo wyprostowane włosy mam każdy innej długości :/) i mam w planie grzywkę. Wiem, że taka wizyta wpłynie korzystnie na moje włosy i choć będą trochę krótsze, to zaczną lepiej rosnąć i będą się dobrze układać :)

Miłego dnia! ja niedługo szykuję się do pracy.

4 komentarze:

martynkaczarna on 13 listopada 2011 09:40 pisze...

miłego!:))

Let's Talk Beauty on 13 listopada 2011 10:18 pisze...

ja wczoraj podcięłam końcówki, ale tak dosłownie odrobinę ;)

Unknown on 13 listopada 2011 11:18 pisze...

Ja końcówki podcinam zawsze sama :) a grzywkę mi się nareszcie udało zapuścić :D


gratuluje zadbanych pazurków :) oby rosły jak najzdrowsze!

Karolina on 13 listopada 2011 13:43 pisze...

Gratuluje efektów :) Ja wróciłam do starego zmywacza do paznokci i znowu zaczęły mi pękać :P

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos