sobota, listopada 26, 2011

TAG: subiektywny ranking przystojniaków

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, listopada 26, 2011
Strasznie spodobał mi się ten Tag, dlatego postanowiłam również do niego dołączyć. Zapraszam do udziału, jeśli któraś z Was jeszcze tego nie zrobiła :)
Kolejność w moim rankingu jest zupełnie przypadkowa. Pomijając tylko numer 1, bo numer jeden będzie zawsze numerem jeden! :)


Zasady

1. Napisz kto Cię otagował.
2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3. Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.



10. Jared Leto
A wszystko przez zespół w którym gra: 30 seconds to mars . Uwielbiam piosenkę kings&queens.
9. Ryan Philippe. Kilka lat temu podobała mi się taka uroda facetów. Niebieskie oczy i blond włosy.
8. Chłopaki z Foster The People. Kocham ten zespół, a dodatkowo oglądanie teledysków, dzięki nim jest również bardzo przyjemne :)
7. Lesław Żurek. Pamietam go jeszcze z serialu " Egzamin z życia" a potem już z "Małej Moskwy". Wygląda o wiele młodziej, niż mówi kalendarz :)
6. Justin Timberlake: bo lubię jego muzykę, jego styl ubierania. Jest fajny, co tu więcej mówić :)
5. Matt Pokora. Podobnie jak w przypadku Justina. Ma genialne spojrzenie!

4.Patrick Dempsey. Najprzystojniejszy wśród lekarzy z mojego ulubionego serialu "Chirurdzy".

3. Jude Law. Ahhh te oczy :)
2.Na mojej liście znajduje się również jeden sportowiec.  Mariusz Wlazły.


1. Numerem jeden jest...... i nie będę oryginalna (dla większości dziewczyn, robiących ten tag, opowiedz jest jasna!) mój chłopak Marcin. Możliwe, że do typowych przystojniaków nie należy, ale najważniejsze jest to jakim jest człowiekiem. Przy nim czuję się kochana i bezpieczna :)

2 komentarze:

anikowa101 on 27 listopada 2011 13:53 pisze...

Też lubię spojrzenie Pokory :)

kosmetoholiczka_1919 on 30 listopada 2011 17:31 pisze...

Niezly masz gust, musze to przyznac ;) Mnie z tej listy najbardziej podoba sie Jared Leto, Matt Pokora i Jude Law ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos