poniedziałek, listopada 07, 2011

Joanna Naturia szampon z pokrzywą i zieloną herbatą

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, listopada 07, 2011
Kolejny po bursztynie i siarce szampon z tej serii. Muszę przyznać, że bardzo polubiłam te szampony. W moim przypadku świetnie się sprawdzają i mają bardzo atrakcyjną cenę.
Ta wersja z zieloną herbatą i pokrzywą przeznaczona jest do włosów normalnych i przetłuszczających się.
Bardzo dobrze oczyszcza włosy, spokojnie mogę myć je co 2 dni (a do niedawna robiłam to codziennie), włosy są lśniące i puszyste. Tak jak w przypadku wersji z bursztynem dość ciężko je rozczesać, ale wiadomo przy szamponach bez silikonu taki problem pojawia się zawsze.
A jeszcze najważniejsza kwestia: zapach! po prostu zapach zielonej herbaty (jak tych herbat w butelkach Lipton), tylko jeszcze bardziej wyraźny i orzeźwiający.
Uważam, że to naprawdę bardzo fajny produkt i pewnie kupię go jeszcze nie raz, bo wygrywa ze wszystkimi innymi szaponami, jakich używałam do tej pory :)

5 komentarze:

Lady In Purplee on 7 listopada 2011 16:29 pisze...

Kiedyś z chęcią spróbuje :)

Anonimowy pisze...

ciekawa recenzja, dziękuję Ci bardzo za paczuszkę <3

chodzpomalujmojswiat on 7 listopada 2011 17:41 pisze...

cieszę się, że paczuszka dotarła, miałam trochę obawy czy dotrze w całości :)

Karolina on 7 listopada 2011 18:53 pisze...

Muszę powąchać go jak tylko go gdzieś zobaczę :)

PureMorning on 8 listopada 2011 18:47 pisze...

Lubię szampony tej firmy :))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos