piątek, września 21, 2012

Essence Miami Roler Girl- Miami Heat 04

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, września 21, 2012
Cześć dziewczyny! Pewnie zastanawiacie się dlaczego mam dziś zamiar pisać Wam o drugim lakierze z limitowanki Essence Miami Girl, jeśli jakiś czas temu pojawiła się recenzja innego koloru na który strasznie psioczyłam i zarzekałam, że więcej nie kupię... Odpowiedź jest prosta- lakier kupiła sobie moja siostra. Ja oczywiście musiałam go przetestować. Czy inny kolor to inna jakoś produktu?
Na wstępie wspomnę, że niestety musiałam obciąć paznokcie... Dwa strasznie mi się zahaczyły i stwierdziłam, że i tak szybko rosną, więc je obetnę.Odcień 04 Miami Heat to zdecydowanie energetyczna pomarańcza. Kolor jak najbardziej mi się podoba. Fajnie wygląda w połączeniu z odcieniem 03 o którym już Wam pisałam. Najczęściej maluję sobie cztery paznokcie na różowo i jeden na pomarańczowo, a wygląda to tak:
Na zdjęciu paznokcie mają dwa dni, więc wyglądają tak, a nie inaczej. Zauważyłam też, że na krótkich paznokciach lakier trzyma się ciut dłużej. Trwałość jednak nie jest jakaś zachwycająca. Oba lakiery z tej limitowanki niczym od siebie się nie różnią...

Na kilku Waszych blogach przeczytałam, że w Pepco jest obecnie promocja na kapcie. A, że ja strasznie lubię takie pluszowe, ciepłe kapcie skusiłam się oczywiście na świnki. Uważam, że są urocze i maja ogonki na gumce :)

10 komentarze:

Ola i Agata on 21 września 2012 14:21 pisze...

Jakie urocze kapciuszki :D

Monika Pietruk on 21 września 2012 14:24 pisze...

fajne kapcie :)

butterfly on 21 września 2012 14:50 pisze...

ale super papcie;) w jakiej cenie?

Lady In Purplee on 21 września 2012 15:14 pisze...

Bardzo polubiłam się z tą pomarańczką, a kapcie przesłodkie :)

chodzpomalujmojswiat on 21 września 2012 16:05 pisze...

19,99 :) są jeszcze zeberki i myszki

Dagusia on 21 września 2012 16:24 pisze...

śliczny lakier :) a kapciuszki są cudowne ♥ mega pozytywne :)

Ja on 21 września 2012 16:57 pisze...

Wszyscy teraz na blogach mają świnki :)

Karola on 21 września 2012 19:35 pisze...

Jakie słodkie świnki:D

Yasminella on 23 września 2012 10:27 pisze...

Świnki są boskie

Unknown on 7 grudnia 2012 15:04 pisze...

mam. wygodne, urocze zakochana w nich jestem *.* ;p

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos