środa, września 19, 2012

Poniedziałkowe zakupy :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, września 19, 2012
Cześć dziewczyny! Właśnie wróciłam z pracy (jutro i w pt mam wolne z czego się niezmiernie cieszę- będę miała więcej czasu na nadrobienie zaległości:)) i postanowiłam napisać Wam kilka słów o poniedziałkowych zakupach. Do wrocławskiej Magnolii pojechałam z zamiarem zakupu butów, a także uzupełnienia kosmetycznych zapasów. Nie wiem czy macie tak jak ja, ale kiedy sobie coś zaplanuję zawsze nie kupię :) Po prostu albo nic nie przypadnie mi do gustu albo najzwyczajniej tych rzeczy nie ma...

I tak było w przypadku botków jakie chciałam zakupić. Nic ciekawego nie znalazłam. W zamian kupiłam sobie sportowe białe, lakierowane ala trampki, które świetnie spisują się w taką deszczową pogodę jak dziś. Ponieważ w sklepie była promocja: druga para -20% skusiłam się jeszcze na eleganckie, zamszowe balerinki z delikatnym czubkiem.

W C&A zakupiłam sobie tregginsy i t-shirt. Spodnie są już z grubszego materiału i będą idealne na chłodniejsze dni. Jeśli jesteście ciekawe tych rzeczy może za jakiś czas pojawi się tu pierwszy outfit :)

Moją pierwszą pozycję na liście kosmetycznej natomiast były produkty do pielęgnacji włosów Green Pharmacy. Niestety ani w Naturze, ani SP i w Tesco ich nie było :( Stąd moje pytanie do dziewczyn z Wrocławia: gdzie zaopatrujecie się w kosmetyki tej firmy? Z tego co pamiętam w Rossmannie są szampony i odżywki, ale mnie bardziej interesują olejki i serum.

Z Natury i SP nie wyszłam oczywiście z pustymi rękoma:
Szminka Essence nr 53 All about cupcake-jak zobaczyłam, że 2 sztuki znajdują się na standzie od razu powędrowała do koszyka. Niestety jej równie popularnej koleżanki "in the nude" nie było....
Essence mascara multi action- również chwalona na blogach i kanałach mascara, którą w końcu mam okazję wypróbować :)
Essence In the nude: hazelnut cream pie- w SP na wszystkie lakiery do paznokci, jest obecnie promocja (chyba trwa do dziś) na -25%, skusiłam się więc na jednego nudziaka i wyniósł mnie ok. 5,50 zł.
Joanna rzepa serum wzmacniająco-regenerujące- potrzebowałam czegoś co zregeneruje moje dość rozdwojone końcówki. Padło na to serum ze względu na moją sympatię do całej serii Rzepa. Kosztowało trochę ponad 8 zł.

Za jakiś czas możecie spodziewać się oczywiście recenzji produktów :)  Miłego popołudnia!


24 komentarze:

anikowa101 on 19 września 2012 17:30 pisze...

Jeśli w poniedziałek są zakupy, to poniedziałek jest o wiele milszy :)

chodzpomalujmojswiat on 19 września 2012 17:44 pisze...

dokładnie :)

Milky chocolate on 19 września 2012 17:46 pisze...

też tak uważam :D

Milky chocolate on 19 września 2012 17:47 pisze...

Pokaż nudziaka z Essence :D

procentova on 19 września 2012 17:49 pisze...

Nie lubię tego tuszu, sklejał mi rzęsy :/

chodzpomalujmojswiat on 19 września 2012 18:07 pisze...

ja spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na jego temat, no ale muszę wypróbować :) mam nadzieję, że moich nie będzie sklejał...

Peach on 19 września 2012 18:07 pisze...

Świetne zakupy ;) Lakier przygarnęłabym pod moj dach :D:D

chodzpomalujmojswiat on 19 września 2012 18:21 pisze...

pokażę na pewno :)

Wunia on 19 września 2012 18:31 pisze...

mój ulubiony tusz:)

dziewczyna mojego chłopaka on 19 września 2012 18:33 pisze...

Musisz pokazać jak wygląda ta mascara na Twoich rzęsach :)
a w Drogerii Natura nie ma Green Pharmacy ?

chodzpomalujmojswiat on 19 września 2012 18:40 pisze...

pokażę :) no właśnie nie było... ale przejdę się do jeszcze jednej :)

Kaprysek on 19 września 2012 18:51 pisze...

Ja mam to samo, a najwięcej fajnych rzeczy w przystępnych cenach widzę wtedy jak nie mam kasy ;(

Wera on 19 września 2012 19:42 pisze...

tusz jest świetny

butterfly on 19 września 2012 19:56 pisze...

super zakupy:) czekam na recenzje;)

Anonimowy pisze...

a ja czekam na recenzję serum z Joanny. Wcierkę i szampon z tej serii bardzo polubiłam :)

Lady In Purplee on 19 września 2012 20:55 pisze...

Green Pharmacy z sieciówek jest chyba tylko w Rossmannie, ale u nas jest też w Drogerii Laguna (Powstańców Śl.), tam widziałam wiele produktów tej firmy w tym olejki :)

Karola on 19 września 2012 21:09 pisze...

Uwielbiam tą pomadkę :) Ciekawa jestem jak serum się spisze:)

Unknown on 19 września 2012 21:24 pisze...

Sezon na szukanie jesiennych botków już otwarty!

Lagoena on 19 września 2012 21:29 pisze...

wielokrotnie zastanawiałam się nad tym serum na końcówki, ale w sumie zawsze biorę jedwab ;)

chodzpomalujmojswiat on 20 września 2012 07:11 pisze...

dziękuję :) W Rossmannie widziałam tylko odżywkę i szampon, ale przejdę się po kilku może asortyment będzie większy :) A Lagunę kojarzę, tylko mi do niej nigdy nie jest po drodze :)

Ja on 20 września 2012 09:48 pisze...

Uwielbiam zakupy :) Ciekawa jestem tej pomadki i lakiery z essence ;)

sauria80world on 20 września 2012 18:02 pisze...

jeden z moich ulubionych tuszy :)

Anonimowy pisze...

Uwielbiam tusz z essence,mam tą pomadkę z essence ale jest kiespka choć odcienie ma naprawdę ładne:)

Kasia on 21 września 2012 22:18 pisze...

Sliczny kolor lakieru!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos