niedziela, września 23, 2012

The Best Of...KOSMETYKI KOLOROWE LATO 2012

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, września 23, 2012
Hej! Tak jak obiecałam dziś pora na kolorówkowych ulubieńców lata. Nie będę przedłużać, bo nie ma co więcej pisać i przedstawiam Wam moich The Best Of...

1. Ulubiony podkład:
Catrice Photo Finish. Dla mnie podkład ten jest idealny zarówno latem, jak i jesienią i zimą. Używam go już ponad pół roku i mogę powiedzieć, że jest to mój ulubiony produkt wszech czasów. Krycie ma średnie, ale idealnie stapia się z cerą, nie wysusza, sprawia, że twarz wygląda zdrowo.

2.Ulubiony puder:
Puder transparentny sypki My Secret. Nie bieli, jest praktycznie niewidoczny, bardzo wydajny i wygodny w użyciu. Lubię go i z pewnością kupię jeszcze nie raz, nie dwa.

3.Ulubiony korektor:
Essence 16h stay all day long. Jest to uniwersalny korektor, ponieważ świetnie zakrywa wszelkie niespodzianki i niedoskonałości, a także rozjaśnia skórę pod oczyma (nie wiem co z zakrywaniem cieni, gdyż mnie ten problem nie dotyczy).

4.Ulubiony róż:

 Bourjois. Od kilku dobrych lat jest moim stałym ulubieńcem. Nie da się nim zrobić krzywdy, jest straszliwie wydajny (zużycie jednego opakowania na spółę z mamą trwało ok 2 lat...)

5.Ulubiony tusz do rzęs:
Volume Million Lashes Extra Black. Dla moich rzęs wydaje się być idealny. Ładnie je rozdziela, podkreśla i są naprawdę czarne. Skończył mi się jednak i obecnie jestem w fazie testów tańszego Essence mascara multi action i mogę Wam powiedzieć, że na razie sprawdza się idealnie!

6.Ulubiony błyszczyk:
Essence Tin it! Choć strasznie wylewa się z tubki, to bardzo lubię efekt jaki daje na ustach. Nie wysusza, ani zbyt się nie klei. W zależności od jego "widzi mi się" moje usta są różowe lub lekko czerwone.

7.Ulubiona szminka:
Choć używam jej dopiero tydzień, to już absolutnie się polubiłyśmy. Mowa o all about cupcake od Essence. Jedynym sporym minusem jest to, że podkreśla suche skórki ;/ Kolor jednak podoba mi się straszliwie. Na dniach z pewnością pojawi się jej dokładna recenzja.

8.Ulubiony lakier do paznokci:
Zdecydowanie Raspbbery Fields od Catrice. Mimo że niestety trafił do kosza (tak koszmarnie zgęstniał,że nie dało się z nim nic zrobić...) w kolorze byłam absolutnie zakochana! Piękna, soczysta malina.

I to będzie na tyle :) Niestety cieni do powiek, kredek i eyelinerów używam tak rzadko, że raczej nie jest możliwe by któreś z nich stało się moim ulubieńcem, zwłaszcza, że latem stawiałam na tzw. make-up no make-up. Nieubłaganie przyszła też jesień, powiem Wam, że lubię tę porę roku jeśli jest słoneczna i kolorowa. A taka na razie się zapowiada, tak więc życzę udanego dnia i szykuje się na zakupy z siostrą :)
 




18 komentarze:

ann on 23 września 2012 09:07 pisze...

Korektor z Essence jest moim ulubieńcem na zawsze! :D A mam ogromną ochotę na róż z Bourjois. Kiedyś sobie kupię! <3

chodzpomalujmojswiat on 23 września 2012 09:19 pisze...

Róż polecam :) Często można go dostać w promocji, nawet za 29,99 zł i uważam, że jest naprawdę godny uwagi :)

zoila on 23 września 2012 09:39 pisze...

Bardzo lubię puder MS :)

Karola on 23 września 2012 09:41 pisze...

Pomadkę Essence bardzo lubię:) Muszę w końcu puder My Secret spróbować:)

Ja on 23 września 2012 10:09 pisze...

Bardzo mi się podoba jak zmieniłaś wygląd bloga :) Właśnie weszłam do ciebie i tak pomyślałam kogo to blog,ale poznałam cię po nicku :)

chodzpomalujmojswiat on 23 września 2012 10:10 pisze...

miło mi :) Fajnie, że Ci się podoba :)

Yasminella on 23 września 2012 10:27 pisze...

Widzę, że lubimy sporo takich samych kosmetyków

Dusiołek on 23 września 2012 10:41 pisze...

Ja się jakoś z catrice nie pokochałam. Leży i się terminuje. Chyba będę musiała go wrzucić do wymianki. Mam już inny ulubiony zestaw. ;)
Miałam puder z MS, ale po pewnym czasie zaczął mnie przesuszać.

martynkaczarna on 23 września 2012 10:50 pisze...

znam wszystkie kosmetyki tylko z widzenia, ale żadnego sama nie posiadam.

eM on 23 września 2012 11:02 pisze...

Szczerze mówiąc, żadnego produktu z wymienionych nie używałam, ale puder kupię w najbliższych dniach :)

dziewczyna mojego chłopaka on 23 września 2012 14:11 pisze...

Ciekawi mnie podkład Catrice i róż Bourjours:)

roxi on 23 września 2012 14:14 pisze...

kusi mnie ten podkład oj kusi

Kaprysek on 23 września 2012 16:40 pisze...

podkład z Catrice zamierzam kupić przy najbliższej wizycie w naturze ;)

butterfly on 23 września 2012 20:25 pisze...

fajny post;) wypróbuję podkład;)

PureMorning on 24 września 2012 10:04 pisze...

Muszę w końcu wypróbować ten podkład z Catrice.

anikowa101 on 24 września 2012 17:51 pisze...

My Secret to też mój ulubiony puder :)

Anonimowy pisze...

Świetny post,puder z My Secret uwielbiam,lakier z Catrice jest piękny aż powiało lato:D

Anonimowy pisze...

Bardzo lubię konsystencję lakierów z Catrice!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos