sobota, września 29, 2012

Zdenkowani września

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, września 29, 2012
Dzień Dobry! Jak obiecałam dziś post będzie dotyczył produktów, które udało mi się zużyć w trakcie kończącego się właśnie miesiąca.

1.Babydream szampon do włosów:
Nie wiem, które to już moje opakowanie 6-7? Idealnie koi skórę głowy, może trochę plącze włosy i jest mało wydajny, ale wybaczę mi to. Obecnie w promocji znów za 2,49 zł :)

2.Peeling  Joanna Naturia truskawkowy:
Niestety mało wydajny, ale niewielkie opakowanie idealne jest na podróż.

3.Palmolive bergamot&verbena :

Mój ukochany ostatnio żel por prysznic, który wychwalałam niedawno w recenzji.

4. Bielenda bawełna, płyn do demakijażu oczu:


Nie zużyłam go, jednak gdzieś się zagubił... W zamian kupiłam oliwkowego micela z Ziai. Na razie sprawdza się bez zarzutu.

4. Japonia Spa Bebeauty:


Nie przypadł mi do gustu ze względu na zapach. Obietnica producenta o nawilżeniu również nie została spełniona.

5. Catrice Raspberry Fields:

Niestety zgęstniał i trafił do śmieci :( kolor miał boski!

Niestety projekt denko w tym miesiącu do największych nie należy. Wydaje mi się, że w październiku będzie tego wiele więcej :) A jak Wasze denkowanie dziewczyny?


11 komentarze:

dziewczyna mojego chłopaka on 29 września 2012 15:12 pisze...

Oj tak, kolor faktycznie boski tego Catrice :)
Samych fajnych kosmetyków używasz :)

Anonimowy pisze...

Uwielbiam te peelingi z JOanny,fajne denko...ja też muszę się zabraĆ za zdjęcia,poprzednio moje denko wylądowało w koszu,przez mojego chłopa:D

Anonimowy pisze...

U mnie jak na razie słabiutkie denka, ale też i mało kupowałam nowości we wrześniu, także spoko :P

Paubia on 29 września 2012 17:32 pisze...

Także nie przypadł mi do gustu ten żel bebeuty.

kosmetoholiczka_1919 on 29 września 2012 20:08 pisze...

Lubię ten szampon i peeling ;)

Prymulka on 29 września 2012 20:32 pisze...

Uwielbiam te małe peelingi :), ulubiłam sobie szczególnie gruszkowy :)

Karola on 29 września 2012 21:05 pisze...

Ja w tym miesiącu zużyłam tyle samo co Ty:D

Lady In Purplee on 29 września 2012 23:30 pisze...

Cudny lakier :) Musze w końcu wypróbować ten szampon, jak go jeszcze dorwę na promocji to wezmę :)

butterfly on 30 września 2012 14:35 pisze...

okazałe denko;)

Ewka on 2 października 2012 19:59 pisze...

Ja mam ten peeling i jestem zadowolona ;)

Kitty on 3 października 2012 11:44 pisze...

uwielbiam te peelingi Joanny - obecnie mam zurawinowy. szampon Babydream to moje must have, musze sie zaopatrzyc w wieksza ilosc skoro jest w promocji tylko za 2,50 ;P a zielony zel Palmolive rowniez uzywam, pięknie orzezwiajaco pachnie, uwielbiam takie zapachy.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos