sobota, września 22, 2012

The best of... KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI LATO 2012

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, września 22, 2012
Cześć dziewczyny! Dziś przychodzę do Was z postem podsumowującym. Będzie on o najlepszych kosmetykach do pielęgnacji, jakich miałam okazję używać tego lata. Jeżeli jesteście chętne do wspólnej zabawy, to zachęcam do stworzenia własnej listy The Best Of... w komentarzach :)

1. Najlepszy balsam/masło do ciała:
Joanna Naturia kawowe masło do ciała- w sferze systematyczności wsmarowywania kremów i balsamów powinnam dostać od razu pałę... Nie potrafię się przyzwyczaić, nie lubię, nie i już! Przy tym maśle jednak jak nigdy aplikacja miała miejsce codziennie. Plus za wspaniały zapach, konsystencję i działanie :)

2.Najlepszy żel pod prysznic/płyn do kąpieli:
Z żelami to jest tak, że ciężko wybrać mi ten jeden jedyny. Zimą wolę bardziej słodkie i otulające zapachy, wiosną i latem te orzeźwiające. Dlatego też moim ostatnim faworytem jest Palmolive Bergamot&Verbena za genialny zapach, kojarzący mi się zieloną herbatą.

3.Najlepszy szampon do włosów:
Wiem, że z tym szamponem jest tak, że można go kochać lub nienawidzić. Ja akurat jestem jego zwolenniczką. Przede wszystkim dlatego, że jako jedyny nie powoduje u mnie swędzenia skóry głowy. W moim przypadku nawet aż tak nie plącze włosów i lubię go za delikatny zapach.

4.Najlepsza odżywka do włosów:
Maski Biovax. Na zdjęciu znajduje się wersja intensywna regenerująca, ale również sprawdziła się u mnie ta z proteinami mlecznymi. Dzięki nim moje włosy były gładsze, bardziej błyszczące i miękkie. Już dawno nie miałam żadnej z nich, dlatego najwyższy czas zaopatrzyć się w kolejną.

5.Najlepszy krem do twarzy:

Zdecydowanie krem intensywnie nawilżający z Iwostinu. Świetnie nadaje się pod makijaż, bardzo dobrze nawilża, dodatkowo zawiera wysoki filtr SPF 20. Nie uczula ani nie podrażnia.

6.Najlepsza pomadka ochronna:
Carmex o zapachu jaśminowej, zielonej herbaty. Chociaż nasza przyjaźń z tym produktem zaczęła się niezbyt dobrze, to po czasie mogę stwierdzić, że to najlepsza pomadka ochronna, która błyskawicznie koi przesuszenia, nawilża i odżywia.

7.Najlepszy produkt do mycia twarzy:
Zdecydowanie krem do mycia twarzy z Alterry. Nie przesusza i fajnie zmywa makijaż. Jedyne zastrzeżenie mam do zapachu, jednak działanie mi go wynagradza.

8.Najlepszy produkt do demakijażu oczu:

Bielenda, wersja wzmacniająca z bawełną. Absolutnie nie podrażnia i dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Jest dość tania i bardzo wydajna. Nie zostawia tłustej powłoki.

9.Najlepszy produkt do pielęgnacji nóg i stóp:
Rossmann Fusswohl Schimmerlotion. Idealny kosmetyk na ciepłe dni! Uroczy zapach, przyzwoite nawilżenie, delikatny efekt shimmera.

10.Najlepsza maseczka do twarzy:
AA skuteczna pielęgnacja maseczka matująco-regenerująca. Sprawia, że skóra jest gładka, odżywiona i mniej się świeci. Mój absolutny mush have lata! Szkoda tylko, że dziś zużyłam ostatnią saszetkę :(



Jutro postaram się również zamieścić drugą część tego cyklu: The Best Of kosmetyki kolorowe LATO 2012.

Jak widzicie znów kombinowałam z szablonem. Ten tak mnie zauroczył, że niestraszne było dla mnie nawet ręczne uzupełnianie listy Waszych blogów. Coś nie współgrało i po zmianie layoutu wszystko zniknęło... Jak podoba Wam się nowy wygląd? ;)

 



11 komentarze:

Moodhomme on 22 września 2012 20:19 pisze...

też lubię maski Biovax :) szczególnie do włosów jasnych i tę nową - keratyna + jedwab :)

zoila on 22 września 2012 20:26 pisze...

Uwielbiam zapach tego masła do ciała z Joanny :)

Autor on 22 września 2012 20:31 pisze...

Też lubię ten szampon Babydream :) Tani i bez SLS - ideał. Używam też Carmexu, ale innych wersji :)

Anonimowy pisze...

Szablon bardzo ładnie się prezentuje! Mam kilku ulubieńców z Twojej listy :)

anikowa101 on 22 września 2012 20:44 pisze...

Dla mnie najlepszym produktem do mycia twarzy tego lata też jest krem Alterra :) Myślę, że zostanie tez ulubieńce na jesień :)

kosmetoholiczka_1919 on 22 września 2012 21:08 pisze...

Bardzo lubię ten szampon Babydream. Miałam masełko Joanna i ślicznie pachniało ;)

Karola on 22 września 2012 21:08 pisze...

Czekam z niecierpliwością na kolorówkę:)
Moim hitem lata była maska Kallos Latte:)

Unknown on 22 września 2012 21:52 pisze...

Z tych produktów mam tylko 2-fazówkę z Bielendy, ale bardzo lubię, świetnie się sprawdza!

Ja on 23 września 2012 10:21 pisze...

Bardzo fajni ulubieńcy :) Krem do mycia buzi muszę wypróbować ;)

Paati. on 23 września 2012 13:05 pisze...

ciekawie tu !
zapraszam do siebie ; *

kirei on 24 września 2012 23:32 pisze...

Carmex jaśminowy i maska Biovax - to również ostatnio stosowałam, przez dobrych kilka miesięcy i też polecam :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos