poniedziałek, września 24, 2012

Essence Nude Glam: 01 hazelnut cream pie

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, września 24, 2012
Hej dziewczyny! Dziś chciałabym napisać Wam słów kilka o lakierze Essence z serii Nude Glam. W końcu udało mi się dostać go w nowej wersji. Wraz ze zmianą buteleczki (na ładniejszą, ale i większą) wzrosła też jego cena. Obecnie wszystkie lakiery Essence kosztują 6,99 zł. Ja skorzystałam z okazji na -25% w Super Pharm na lakiery do paznokci i nabyłam go za ok. 5,50.
Wybaczcie mi to zdjęcie, ale eksperymentowałam z tłem. W dodatku strasznie trzęsły mi się dłonie, a buteleczka wygląda na lekko zmrożoną, bo lakier stał w lodówce. Kolor 01 to nudziak z odrobiną perłowego połysku. Powiem szczerze, że tego efektu nie było zbytnio widać w buteleczce. Nie do końca przepadam za tego typu wykończeniem w lakierach, jednak jakoś to przeboleję :)


Bardzo zgrabna i ładna buteleczka mieści w sobie 8ml lakieru. Pędzelkiem maluje się dość przyzwoicie, w moim przypadku nie ma jednak mowy by wystarczyła tylko jedna warstwa. Na niektórych paznokciach musiałam nałożyć aż trzy. 

Wysycha szybko, choć nie wiem czy nie zmieni się to z czasem. W zasadzie im nowszy lakier tym jego schnięcie jest błyskawiczne. Nie smuży. Na moich paznokciach utrzymał się 3 dni, potem zaczął lekko odpryskiwać. Jasne lakiery mają to do siebie, że nawet jak trochę się zetrą to nie jest to aż tak rażące :) Dlatego spokojnie mogłam zostawić go jeszcze na paznokciach.

Ostatnio z dość intensywnych i wyrazistych kolorów przerzuciłam się na te naturalniejsze i bardziej delikatne. Dzięki temu mogę cieszyć się każdym odcieniem lakieru ciut dłużej, niż do tej pory :)

A Wy dziewczyny jakie macie zdanie o nowej odsłonie lakierów Essence?

17 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetny nude:)

Meraja on 24 września 2012 18:32 pisze...

mam ten kolor w starej wersji - zauroczył mnie :)
dużo czasu minie nim zaufam nowym buteleczkom.

Dorota R on 24 września 2012 18:46 pisze...

nie probowalam nowej odslony ale mam bardzo podobny odcien, ciut ciemniejszy i jestem mega zadowolona- dosc szybko schnal, ladnie kryl, i calkiem dlugo sie trzymal. Zapraszam na moje blogowe rozdanie :)

Milky chocolate on 24 września 2012 18:51 pisze...

Przyjemny nudziak :)

anikowa101 on 24 września 2012 19:34 pisze...

Ja jeszcze nie testowałam nowej odsłony. Bardzo lubię takie neutralne kolory na paznokciach u mnie na paznokciach też własnie jest taki :)

butterfly on 24 września 2012 19:56 pisze...

piekny odcien;) nie widziałam go jeszcze na półkach drogerii;)

Ja on 24 września 2012 20:06 pisze...

Śliczny nudziak :)

Lady In Purplee on 24 września 2012 23:05 pisze...

te nowe buteleczki jakoś tak do mnie przemawiają :)

AsKier on 25 września 2012 07:55 pisze...

Nie podobają mi się nowe buteleczki essence -.- No ale jakoś trzeba to przetrawić. Jeszcze nie mam żadnego lakieru z tej nowej serii. Nie mam nawet czasu malować paznokci ;p Nudów akurat nie lubię na paznokciach, więc ten kolor niestety nie dla mnie.. :(

One_LoVe on 25 września 2012 10:41 pisze...

przyjemny kolor. :)

Karola on 25 września 2012 11:14 pisze...

Ja jeszcze nie skusiłam się na Essence w nowej odsłonie, ale to tylko kwestia czasu;)

Dagusia on 25 września 2012 15:08 pisze...

ale śliczny ♥

xkeylimex on 25 września 2012 23:36 pisze...

Ja jeszcze nie wypróbowałam nowej odsłony na swoich pazurkach, ale kusi mnie, bo na blogach widzę, że godna uwagi :)

SkyButterfly96 on 26 września 2012 08:21 pisze...

uwielbiam nude ;;)
Zapraszam Cię do siebie :)

PureMorning on 26 września 2012 10:35 pisze...

ostatnio zastanawiałam się nad zakupem któregoś z tych nudziaków, ale nie skusiłam się na żaden.

panna-patison on 27 września 2012 16:10 pisze...

Bardzo ładny kolor ;)

Anonimowy pisze...

Ja skorzystałam z tej promocji i wyhaczyłam Essiaka. Też nudziak :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos