sobota, września 08, 2012

Magiczne 100,000, wstrętne choróbsko i informacji kilka :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, września 08, 2012
Hej dziewczyny! Jak mija Wam weekend? Ja niestety musiałam zmienić plany i spędzam go w łóżku. Niestety :( złapał mnie tak straszny katar, że nie byłam w stanie praktycznie oddychać...Mój nos wygląda niezbyt atrakcyjnie: jest bardzo czerwony i strasznie schodzi mi skóra. No ale nic dziś na szczęście jest troszkę lepiej. Pomogły zdecydowanie inhalacje i stara poczciwa herbata z miodem i cytryną.

Jak pewnie widzicie zmieniłam diametralnie wygląd bloga. Byłam strasznie przyzwyczajona starego szablonu, jednak trochę mnie ograniczał. Znów na prawym pasku znalazł się Blog Box dlatego zapraszam do polubienia mnie na Facebooku :)

Przed chwilą zauważyłam, że liczba wyświetleń bloga przekroczyła 100,000! Bardzo Wam serdecznie dziękuję! :)

W Kauflandzie za 2,50 i 5zł można upolować różne artykuły papiernicze o genialnych wzorach! Same zobaczcie co udało mi się złowić:
Notesik kosztował 2,50 zł a 2 rameczki w tym samym wzorze kosztowały również 2,50 zł (wymiary 7,5x7,5)

Jak spędzacie weekend? :) Ja wracam do łóżka, gdyż chcę całą niedzielę spędzić już u chłopaka.


9 komentarze:

Iwetto on 8 września 2012 18:13 pisze...

Bardzo ładny wystrój- kocham fiolety ;D Wracaj szybko do zdrowia :*

RainyOne on 8 września 2012 18:45 pisze...

gratuluję "setki" ! *.*

butterfly on 8 września 2012 18:52 pisze...

Oj piękne te ramki:) szkoda tylko że nie mam w pobliżu kauflanda;/

mala9mi on 8 września 2012 19:35 pisze...

Gratulacje:)
A na nos nałoż Carmex.Tez właśnie walcze z katarem i Carmex bardzo pomaga na obtarty nos.

Wera on 8 września 2012 21:44 pisze...

piękna liczba gratuluję

Beautiful Duty on 9 września 2012 12:58 pisze...

zdrowiej kochana ;)) sliczne rzeczy :)

Unknown on 9 września 2012 14:49 pisze...

gratuluje sukcesu ;))
i wygoń ta chorobę jak najszybciej ;)

Karola on 9 września 2012 21:15 pisze...

Gratuluje i podoba mi się nowy wygląd bloga:)

sauria80world on 10 września 2012 17:22 pisze...

gratki! zmiana jak najbardziej na plus :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos