czwartek, września 06, 2012

Farmona Nivelazione ziołowa sól do stóp

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, września 06, 2012
Cześć dziewczyny! Jak mija Wam dzień? Ja po dwudniowym mini lenistwie wróciłam do pracy, jednak dopadł mnie straszliwy katar, przez który boli mnie głowa...A prawdę mówiąc nie mam czasu na chorobę! Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją (tak wiem, nic innego się tutaj ostatnimi czasy nie pojawia- wybaczcie tą monotonię, jestem w trakcie planowania większych zakupów kosmetycznych i ciuchowych, w końcu niestety zbliża się jesień...). Tym razem będzie to kilka słów o soli do kąpieli stóp z Farmony.
OPAKOWANIE: proste, plastikowe i dość spore (soli jest aż 600g)

ZAPACH: jak wącham ją w opakowaniu jest przyjemny, lekko ziołowy. Jeśli wrzucę ją do wody przypomina mi jakieś chemikalia (konkretnie płyn do mycia podłóg) :( Zapach zdecydowanie mnie odstrasza.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Odświeża, relaksuje, zapobiega grzybicy. Ziołowa sól do kąpieli stóp relaksuje, przynosi natychmiastową ulgę zmęczonym nogom, zapewnia długotrwałą świeżość. Zawiera: minerały, wyciągi z szałwii lekarskiej i krwawnika oraz aktywne składniki przeciwgrzybicze. Skutecznie zapobiega grzybicy i poceniu się stóp. Chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Zmiękcza zrogowaciały naskórek, chroni przed pękaniem skóry oraz powstawaniem nagniotków i odcisków.

 MOJA OPINIA: pierwsze NIE ze względu na zapach, drugie NIE dla zmiękczenia stóp- robi to w sposób praktycznie niezauważalny. Porównałam ją sobie do soli z Delii, której używałam wcześniej i zdecydowanie wolę właśnie ją. Przede wszystkim za przyjemniejszy zapach i działanie relaksujące. Kilka z Was jak dobrze pamiętam polecało mi właśnie sól Farmony, ja jednak jakoś nie potrafię się do niej przekonać. Na pewno zużyję (wydajność- tu na plus!), ale więcej do niej nie wrócę. Nie przynosi po prostu takich efektów jak ta z Delii. No cóż bywa i tak :)
Ciekawi mnie bardzo jeszcze ta cytrynowa sól do stóp z Rossmannowskiej serii Fusswohl.

Używałyście tego produktu? Jak Wasze odczucia?


7 komentarze:

Ja on 6 września 2012 18:14 pisze...

Jak nie ma ładnego zapachu to na pewno bym się na niego nie skusiła

Dagusia on 6 września 2012 18:24 pisze...

kocham sole ale widzę po Twojej opinii że ta fajna nie jest ;/

Karola on 6 września 2012 20:29 pisze...

Nie lubię ziołowych zapachów więc pewnie nie przypadłaby mi do gustu:|

Anonimowy pisze...

Nie miałam:)

KasiaS1980 on 7 września 2012 12:06 pisze...

Ja mam sól Nivelazione, ale mineralną. Pięknie pachnie i cudownie zmiękcza skórę. Poza tym jest bardzo wydajna. Uwielbiam ten produkt i polecam z czystym sumieniem. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Och, a ja mam dokładnie taką sama i wprost ją uwielbiam! Również zapach.

Sówka81 on 8 września 2012 18:16 pisze...

Mam w domu sól do stup lecz nie pamietam firmy ale jestem z niej zadowolona pomogła mi przy paskudnym odcisku

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos