niedziela, września 30, 2012

Essence Like a Girls' Night Out

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, września 30, 2012
Cześć dziewczyny! Dzisiejszy post chciałabym poświęcić zapachowi...Tydzień temu specjalnie wybrałam się do Magnolii i znajdującej się w niej Super Pharm by zobaczyć nowe zapachy od Essence. Stand był cały zapełniony, wszystkie zapachy były dostępne, zaskoczona byłam również pełnymi testerami i ślicznymi kartonikami, na które można było zaaplikować wodę.
Wraz z siostrą wąchałyśmy wszystkie możliwe zapachy, po chwili nie bardzo pamiętałyśmy już, który  odpowiadał któremu... :) Mimo to każda z nas wybrała sobie jedną buteleczkę. Produkt ten dostępny jest w dwóch pojemnościach: mini (10ml) oraz standardowej (50ml). Ja skusiłam się na Like a girls' night out:



A moja siostra na Candy shop:
W kilku słowach przedstawię Wam ten pierwszy zapach. Od razu na wstępie muszę dodać, że opisywanie zapachów, to sprawa dość skomplikowana, przynajmniej dla mnie...
Pomogę sobie print screenem pochodzącym ze strony www.essence-fragrances.eu, który dokładnie zilustruje poszczególne składniki wody toaletowej:

Zapach jest owocowo- kwiatowy. Faktycznie może kojarzyć się z typowo wieczorowym, ja jednak używam go i na dzień i na wieczór. Jest dość otulający i słodki, raczej nie na upalne dni, jednak jesienią i zimą myślę, że się sprawdzi.

Co do trwałości, wiadomo cudów nie należy oczekiwać, jednak jeśli spryskamy nim apaszkę potrafi utrzymać się nawet przez kilka dni.

Mała pojemność idealnie sprawdzi się do torebki. Na pewno skuszę się jeszcze na kolejny zapach. Candy shop również strasznie przypadł mi do gustu :) W promocji 10ml kosztowało 10,99, cena standardowa w SP to 13,99zł. A Wy macie już swój zapach od Essence? :)

10 komentarze:

Cat on 30 września 2012 10:08 pisze...

miałam się skusić na tą pomarańczową wersję, New York, ale w końcu odpuściłam - chyba najwyższy więc czas wrócić po nią (:

Anonimowy pisze...

A ja lubię takie lekkie zapachy - wtedy bez wyrzutów sumienia możemy się nimi pryskać nawet kilka razy w ciągu dnia :)

Mania on 30 września 2012 10:30 pisze...

Ciekawe czy w Naturze też będą ;))

Yasminella on 30 września 2012 11:27 pisze...

jeszcze ich nie wąchałąm

Ja on 30 września 2012 11:30 pisze...

Jestem ciekawa tego zapachu :)

zoila on 30 września 2012 11:36 pisze...

Wahałam się między tym a tym pomarańczowym, ostatecznie nie wzięłam żadnego :).

butterfly on 30 września 2012 13:27 pisze...

bardzo tanie:)

Dagusia on 30 września 2012 15:33 pisze...

oooooo jestem ciekawa zapachów ♥

Anonimowy pisze...

Muszę się rozejrzeć i powąchać:D

PureMorning on 1 października 2012 07:47 pisze...

Ciekawią mnie te zapachy.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos