czwartek, grudnia 06, 2012

Balea Handcreme - krem do rąk MANGO

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, grudnia 06, 2012
Cześć dziewczyny! Ostatnie dwa dni spędziłam na szkoleniach w Warszawie, stąd moja nieobecność na blogu. Wczoraj późnym wieczorem wróciłam do Wrocławia i dziś przychodzę do Was w końcu z nowym postem. Już z samego rana odwiedził mnie Mikołaj :) Dostałam książkę (SŁODKIE ŻYCIE W PARYŻU- D.Lebovitza), słodycze ( w tym masę swoich ukochanych lizaków chupa- chups arbuzowych, które strasznie ciężko jest gdziekolwiek dostać) i pen driva (swojego a raczej siostry ostatnio gdzieś zgubiłam :(). Mam nadzieję, że do Was też już dzisiaj dotarł Mikołaj :)

Bohaterem dzisiejszego posta jest mój ulubieniec listopada- krem do rąk Balea Mango:
OPAKOWANIE: tuba z dość miękkiego plastiku, dzięki czemu łatwo będzie zużyć produkt do samego końca

ZAPACH: obłędne mango! Duży plus za to, że zapach nie jest chemiczny. Bardzo go polubiłam.

KONSYSTENCJA: w sam raz. Szybko się wchłania.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Krem do rąk mango z pantenolem i olejem z oliwy z oliwek. Do codziennego użytku. Bez konserwantów i barwników.

MOJA OPINIA: KRÓTKO: szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, pięknie pachnie. Nawilżenie jest przyzwoite, choć ja na co dzień, nie mam dużego problemu z suchymi dłońmi. To naprawdę bardzo fajny krem za niewielkie pieniądze (30 koron- tj. ok 5zł). Jeśli będziecie miały dostęp do DM i kosmetyków Balea pamiętajcie o tym produkcie, jest godny polecenia :)
 

10 komentarze:

n. on 6 grudnia 2012 10:02 pisze...

ciągle tylko kusisz tą Baleą! :)

Charmain on 6 grudnia 2012 10:04 pisze...

Kupiłam go latem, ale dopiero teraz przyszła na niego kolej i jeśli tylko w weekend znajdę jeszcze jakieś egzemplarze to kupię hurtowo :D

PureMorning on 6 grudnia 2012 11:03 pisze...

chciałabym go kiedyś wypróbować.

Karola on 6 grudnia 2012 16:02 pisze...

Brzmi fajnie jak będę mieć okazję to kupię:)

butterfly on 6 grudnia 2012 17:39 pisze...

pachnie pewnie cudownie;)

dziewczyna mojego chłopaka on 6 grudnia 2012 19:49 pisze...

Do Balea nie mam dostępu :(
Ale cieszę się, że byłaś grzeczna i Mikołaj Cię odwiedził :))))))

Ja on 6 grudnia 2012 20:23 pisze...

Kochana ładnie tak kusić ;)

kirei on 6 grudnia 2012 23:19 pisze...

Planuję wypróbować, gdy już wykończę swoje zapasy kremów do rąk ;)

Ala on 7 grudnia 2012 09:08 pisze...

Nie mam dostępu do kosmetyków tej firmy, a szkoda bo uwielbiam mango <3

Anonimowy pisze...

Mango, pychotka. Muszę się na nim rozejrzeć w sieci - tzn. ogólnie za kosmetykami Balea :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos