wtorek, grudnia 11, 2012

S'he lakier do paznokci

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, grudnia 11, 2012
Szafa S'he jest dostępna w sieci drogerii DM. Będąc w czeskim Cieszynie chciałam przede wszystkim kupić sobie kosmetyki, których nie ma u nas w Polsce. Oprócz mnóstwa produktów Balea (których większość już Wam pokazałam) skusiłam się również na jeden kosmetyk z kolorówki S'he. Mowa tu o lakierze do paznokci w bardzo energetycznym kolorze:
Dzięki kilku sztuczkom mojemu chłopakowi udało się praktycznie oddać kolor lakieru na tym zdjęciu. Kolor ten ma numer 180.

OPAKOWANIE: to zdecydowanie ono przyciągnęło mój wzrok do tej szafy. Uważam, że buteleczka jest dość nieszablonowa, mimo że tak naprawdę prosta. Mamy tutaj 10ml produktu.

PĘDZELEK: cienki i dość długi. Wygodnie nakłada się nim produkt.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: wspomniane jest tylko, że jest to lakier szybkoschnący w Wow!- kolorach ;)

MOJA OPINIA: lakier nakłada się wygodnie, nie smuży. Pędzelek pozwala na dokładną aplikację- rzadko po malowaniu paznokci muszę korzystać z patyczka higienicznego, by usunąć resztki produktu ze skórek. Jeśli chodzi o szybkość schnięcia-nie trwa może 2-3 minut, ale uważam, że i tak nie jest źle. Dwie warstwy są wystarczające. Gdybym miała określić kolor- to jest to coś pomiędzy koralem a pomarańczą. Wszystko zależy od tego jak pada światło.  Co do trwałości- to u mnie standardowo utrzymuje się 2-3 dni, w zależności od tego na co jest narażony (sprzątanie, mycie itd).

Jeśli chodzi o cenę to lakier kosztował 60 koron, co w przeliczeniu daje około 8zł. W szafie było mnóstwo kolorów i naprawdę było mi trudno wybrać ten jeden :) Żałuję w sumie, że nie skusiłam się jeszcze na błyszczyk lub szminkę. Ceny tej kolorówki są bowiem bardzo przystępne :)

9 komentarze:

ankas on 11 grudnia 2012 14:27 pisze...

Całkiem fajny kolor:)

Iwetto on 11 grudnia 2012 15:32 pisze...

Mi też wpadło w oko opakowanie ;)

dissociay on 11 grudnia 2012 16:19 pisze...

ciekawa jestem jak wygląda na pazurkach ;))

butterfly on 11 grudnia 2012 16:46 pisze...

świetnie się prezentuje;)

dziewczyna mojego chłopaka on 11 grudnia 2012 18:33 pisze...

Bardzo ładny kolor - w ogóle taka cena zachęca do zakupienia większej ilości kolorów :)) Byłoby w czym wybierać, a pokażesz na paznokciach ? :D

chodzpomalujmojswiat on 11 grudnia 2012 18:40 pisze...

dziewczyna mojego chłopaka: pokażę, jak tylko doprowadzę paznokcie to lepszego stanu... mogłabym kupić więcej kolorów ;)

Lady In Purplee on 11 grudnia 2012 21:33 pisze...

Też czekam na prezentację na pazurkach :)

anuszka13 on 11 grudnia 2012 23:12 pisze...

a może zdradzisz te sztuczki, żeby kolor wyszedł jak w rzeczywistości? chyba, że to tajemnica bloga ;)

chodzpomalujmojswiat on 12 grudnia 2012 08:58 pisze...

Lady I Purplee: pokażę pokażę :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos