środa, grudnia 19, 2012

Mój ulubiony ostatnio lakier WIBO

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, grudnia 19, 2012
Cześć dziewczyny! Na początku posta chciałabym bardzo Wam podziękować za życzenia urodzinowe pod wczorajszym wpisem. Jest mi niezwykle miło i nie spodziewałam się aż tylu miłych słów :) Wczorajszy dzień był dla mnie dość pracowity, a skończył się mega słodką wielką czekoladą z koleżankami. Nie ukrywam, że miałam w planie pochwalić się (brzydko wiem :D) moimi urodzinowymi prezentami, jednak dzisiejsza pogoda (jest tak ciemno...) nie pozwala mi na zrobienie zdjęć. Mam nadzieję jednak, że uda mi się to zrobić w najbliższym czasie. Dziś opowiem Wam trochę o moim ostatnio ulubionym kolorze lakieru Wibo. Jest to lakier z serii Wibo Express growth i ma numerek 395. 
To taki kolor czerwonego wina- może burgund? Jestem w nim absolutnie zakochana i jeśli po kilku dniach widzę, że się ściera- szybko go zmywam i maluję na nowo :)

Lakier ma wygodny pędzelek i dobrze się rozprowadza. Jeśli chodzi o schnięcie to nie jest źle. Nakładam zawsze dwie warstwy produktu. Jeśli chodzi o trwałość, to 2-3 dni (standard na moich paznokciach...) 

Lakiery z serii Express growth zawierają witaminy A,C,E,proteiny soi a także wapń. Buteleczka zawiera 8,5 ml.

Ta seria to jedna z moich ulubionych, które można dostać w Rossmannie. W cenie regularnej kosztuje około 6zł mi udało się go kupić za całe 2,99 :) (promocja -40% na kolorówkę).

Lubicie te lakiery Wibo? :)

14 komentarze:

n. on 19 grudnia 2012 10:08 pisze...

jakoś średnio mi ta seria przypadła do gustu, niestety :( ale kolory są świetne ;)

n. on 19 grudnia 2012 10:22 pisze...

a ja chyba właśnie nawet po Twoim poście się skusiłam na ten dezodorant Isany :)))

chodzpomalujmojswiat on 19 grudnia 2012 10:31 pisze...

n.: to fajnie, że się u Ciebie również sprawdził :)

unintendedgirl on 19 grudnia 2012 10:35 pisze...

haha uwielbiam ten lakier i też jest moim ulubionym , kupiłam już nawet 2 buteleczkę bo tamten mi się skończył (prawie;))

Karola on 19 grudnia 2012 11:11 pisze...

Mam go, piękny jest:D

Anonimowy pisze...

Lubię te lakiery są tanie i całkiem niezłe :)

Ja on 19 grudnia 2012 14:57 pisze...

Mam tylko jeden lakier z tej serii z wibo i jakoś za bardzo mi się nie spodobał.

Dagusia on 19 grudnia 2012 15:19 pisze...

uwielbiam lakierki z tej serii :)

butterfly on 19 grudnia 2012 17:19 pisze...

czerwone odcienie sa moimi ulubionymi;)

Unknown on 19 grudnia 2012 19:26 pisze...

Ostatnio bardzo polubiłam te lakiery

Paubia on 19 grudnia 2012 20:21 pisze...

I ja lubię takie kolory ;)

Milky chocolate on 19 grudnia 2012 21:46 pisze...

Całkiem ładny kolor. Chociaż nie gustuję za bardzo w czerwieniach. Ostatnio mam bana na lakiery, wiec nawet nie spoglądam na szafę Wibo :D

Anonimowy pisze...

Ładny kolorek,lubię lakiery wibo:)
Kochana śle ci spóźnione życzenia,wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń i bardzo duużo zdrówka życzę:)*

chodzpomalujmojswiat on 20 grudnia 2012 09:36 pisze...

Make-up_kama: dziękuję Ci :)!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos