środa, grudnia 26, 2012

Kosmetyczny prezent na gwiazdkę

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, grudnia 26, 2012
Cześć dziewczyny! Jak mija Wam ten świąteczny czas? Ja spędzam ten ostatni dzień świąt już w domu. Jutro natomiast wybieram się na śląsk do chłopaka i zostanę tam aż do Nowego Roku :) Większość moich tegorocznych prezentów świątecznych stanowiły pieniążki i słodycze. Oprócz tego dostałam jeszcze małą i śliczną torebkę i zestaw o kosmetyków, o którym chciałabym Wam napisać kilka słów:
źródło:thebodyshop.co.uk

Zestaw żurawinowy pochodzi z TBS. Znalazłam w nim żel pod prysznic, mini masełko do ciała, mini mydełko w kostce oraz coś w stylu kolejnego żelu peelingującego z kawałeczkami żurawiny. Całość zapakowana była w taką kanciastą puchę. Od wczoraj zaczęłam już testy żelu- bardzo podoba mi się zapach tej całej serii. Leżąc w łóżku, kilka godzin po kąpieli czułam jeszcze żurawinę. W tamtym roku od tego samego mikołaja (czyt.cioci i jej rodzinki) dostałam zestaw mango: http://szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/01/gwiazdkowy-prezent-zestaw-kosmetykow.html Czy żurawina wygra z mango? A może będzie na odwrót ? :) Na dokładne recenzje każdego z produktów zapraszam Was już za jakiś czas. Tymczasem wracam do "50 twarzy Greya" czytałyście? Podobała Wam się ta książka? Co w tym roku znalazłyście pod choinką dziewczyny? :)

13 komentarze:

agnieszka on 26 grudnia 2012 15:08 pisze...

Dostałam taki sam żel (bez reszty zestawu) i jest cudowny! Zapach wyczuwam bardzo długo i jest po prostu przepiękny. Pozdrawiam cieplutko ♥

Lil Oddiette on 26 grudnia 2012 15:12 pisze...

Nie lubię żurawiny i dlatego nie zwróciłabym na niego uwagi ... u mnie Mikołaj był jak najbardziej udany ;)

procentova on 26 grudnia 2012 15:15 pisze...

Ja dziś polowałam na wersję imbirową, czyli tą puszkę w kształcie "ciastka" :)
Niestety rozeszły się jak ciepłe bułeczki :)

Ola i Agata on 26 grudnia 2012 16:02 pisze...

Nie za bardzo przypadła mi do gustu ta książka, jest interesująca na swój sposób, może zmieniłabym zdanie jeśli przysiadłabym do niej przez dłuższą chwile ; p
U nas prezenty widnieją na blogu we wczorajszym poście ;D

KOSMETASIA on 26 grudnia 2012 16:11 pisze...

oj, sama chcialabym dostac taki zestawik :)

Olalaa on 26 grudnia 2012 16:37 pisze...

czytalam tą książkę i byla super:)

chodzpomalujmojswiat on 26 grudnia 2012 18:46 pisze...

Olalaa: ja mam audiobooka i trwa ponad 17h, także sam czas mnie przeraża :D Wydaje mi się, że standardowa wersja na papierze jest o niebo wygodniejsza :)

xkeylimex on 26 grudnia 2012 22:41 pisze...

Cudowny zestaw! Bardzo zaciekawił mnie ten żel peelingujacy- mam nadzieję, że napiszesz o nim niebawem parę słów :)

chodzpomalujmojswiat on 26 grudnia 2012 22:43 pisze...

xkeylimex: na pewno napiszę :)

PureMorning on 27 grudnia 2012 10:39 pisze...

Fajny zestaw - ciekawi mnie zapach tych kosmetyków.

Joanna (kosmetyczny-przekladaniec) on 27 grudnia 2012 12:15 pisze...

Ja mam żel pod prysznic z tej żurawinowej serii i jestem rozczarowana :(

Ja on 27 grudnia 2012 14:31 pisze...

Uwielbiam zapach żurawiny :)

butterfly on 27 grudnia 2012 14:32 pisze...

oj kusisz:) czekam na recenzje;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos