niedziela, grudnia 02, 2012

Czujesz lato? Maseczka Balea

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, grudnia 02, 2012
Cześć dziewczyny! Jakie macie plany na niedzielę? Dziś chcę przedstawić Wam drugą z masek, jaką udało kupić mi się w czeskim DM. Mowa o edycji limitowanej maski Sommergefuhl:
To jest ta ostatnia, niebieska, totalnie wakacyjna saszetka :) W całej okazałości przedstawia się następująco:
źródło:dm.de

Maska ta zaciekawiła mnie swoim tajemniczym ekstraktem z rośliny Mourera Fluviatilis. 

ZAPACH: kwiatowo- morski 

OPAKOWANIE: standardowa saszetka 2*8ml

KONSYSTENCJA: bardzo lubię konsystencję tych masek z Balei jest abosultnie w sam raz! Nie za gęsta nie za rzadka

OD PRODUCENTA: jest to maska zawierająca olejek z Babassu, aby zmiękczyć skórę, pantenol, witaminę E i wyciąg z tajemniczego kwiatu  Mourera Fluviatilis.Ma za zadanie zmiękczyć i nawilżyć naszą skórę twarzy. Maskę należy nałożyć grubą warstwą i odczekać około 10-15 minut, a potem zetrzeć delikatnie wacikiem kosmetycznym.

MOJA OPINIA: kolejna bardzo udana maseczka Balea. Fajnie nawilża i  odżywia skórę. Dobrze radzi sobie z przesuszonymi miejscami na twarzy. Kosztowała 15 koron.

Wrzucam jeszcze skład maski: AQUA • GLYCERIN • DICAPRYLYL CARBONATE • PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL • ZEA MAYS GERM OIL • BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER • CETEARYL ALCOHOL • GLYCERYL STEARATE • ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL • TOCOPHERYL ACETATE • POTASSIUM CETYL PHOSPHATE • PHENOXYETHANOL • PANTHENOL • HYDROGENATED PALM GLYCERIDES • CARBOMER • DIMETHICONE • SUCROSE • XANTHAN GUM • ARGININE • PCA • SERINE • PARFUM • ETHYLHEXYLGLYCERIN • ALANINE • SODIUM HYDROXIDE • THREONINE • ALCOHOL • LIMONENE • CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE • LINALOOL • MOURERA FLUVIATILIS EXTRACT • PANTOLACTONE • ASCORBYL PALMITATE • CITRIC ACID • CITRAL • ASCORBIC ACID • CI 19140 • CI 15510 • CI 42090.  


Miłego dnia!

9 komentarze:

Naliex on 2 grudnia 2012 10:12 pisze...

mnie juz sam wygląd kusi ;) mimo że wolę robić sama w domu takie maseczki .. chętnie bym wypróbowała ;)

Leany on 2 grudnia 2012 10:55 pisze...

można naprawdę poczuć się jak na wakacjach ^^

N_L_O_G on 2 grudnia 2012 11:05 pisze...

nie mam DM:( i tak mi jest źle z tego powodu, że szok!!!

butterfly on 2 grudnia 2012 11:33 pisze...

Nie miałam:)

Wunia on 2 grudnia 2012 11:43 pisze...

nie miałam przyjemności testować żadnego kosmetyku tej firmy:) chyba niestety bo wiele osób się nimi zachwyca;/

chodzpomalujmojswiat on 2 grudnia 2012 11:58 pisze...

(syl)Wunia: ja cieszę się, że miałam okazję być w DM, nie wiem czy szybko znów tam zawitam :)

chodzpomalujmojswiat on 2 grudnia 2012 11:59 pisze...

rainy girls is me: ja żeby zrobić zakupy w DM jechałam z Wrocławia do Cieszyna (oczywiście niespecjalnie, przy okazji wizyty u chłopaka na ślasku), ale też mam kawał drogi...

Lady In Purplee on 2 grudnia 2012 14:27 pisze...

Miałam ją i nawet polubiłam :)

Anonimowy pisze...

Zazdroszczę łupów z Balea! Ja wykorzystałam już wszystkie moje saszetkowe maseczki, została tylko tuba :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos