piątek, grudnia 14, 2012

Luksja Choco XXL

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, grudnia 14, 2012
Cześć dziewczyny! Dziękuję za wszystkie komentarze dotyczące Choisee- czyli jednak moje podejrzenia są jak najbardziej prawdziwe. Nie wiem co zrobić z tym żelem, w zasadzie kosztował grosze, sól i mydło jest ok więc odsyłane samego żelu jest bez sensu. Więcej wydam na przesyłkę. Boję się jednak go użyć i nie wiem czy po prostu nie będzie mydłem do rąk. Dzisiaj chciałam napisać Wam kilka słów o dość popularnym ostatnio płynie do kąpieli Luksja. Znajdował się on ostatnio w promocyjnej gazetce z Rossmanna i można było go dostać w bardzo atrakcyjnej cenie ok 6zł za 1000ml.
OPAKOWANIE: wielka brązowa butla. Płyn do kąpieli ma prostą szatę graficzną- to jednak mi nie przeszkadza.

ZAPACH: piękny! Absolutnie nie jest chemiczny. Pachnie czekoladą i pomarańczami. 

KONSYSTENCJA: bardzo przyjemna. Ja używam tego płynu również na gąbkę i myję nim ciało. Oprócz tego oczywiście wlewam sporą ilość do wanny.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Płyn do kąpieli Luksja Choco Chocolate&Orange. Płyn do kąpieli Luksja o orygialnym, intrygującym zapachu czekolady z pomarańczą działa na Twoje zmysły i sprawia, że kąpiel staje się codzienną frajdą. Ekstrakt z nasion kakao posiada właściwości rewitalizujące. Olejek pomarańczowy o świeżym i soczystym zapachu, budzi  uczucie relaksu, dobrego samopoczucia.

-kremowa piana
-łagodny dla całej rodziny
-przebadany dermatologicznie
-ph neutralne dla skóry

MOJA OPINIA: płyn pachnie bosko! Tworzy dużą, utrzymującą się podczas całej kąpieli pianę. Sprawia, że w kąpieli można naprawdę się odprężyć. Za taką cenę jak najbardziej polecam. Zużycie litra płynu zajmie mi z pewnością sporo czasu ;) Zastanawiam się tylko czy jest jeszcze jakiś inny wariant zapachowy?

 

16 komentarze:

Dominica on 14 grudnia 2012 12:50 pisze...

mój ulubiony ;)

Iwetto on 14 grudnia 2012 13:07 pisze...

U mnie zniknął zanim się pojawił, nie zdążyłam kupić ;)

chodzpomalujmojswiat on 14 grudnia 2012 13:14 pisze...

ja w jednym Rossmannie tez go nie dostałam, ale poczłapałam do innego i był ;)

Luiza on 14 grudnia 2012 13:20 pisze...

Kocham takie zapachy :)

zoila on 14 grudnia 2012 15:26 pisze...

Koniecznie muszę się na niego skusić, skoro czuć go podczas kąpieli :)

Karola on 14 grudnia 2012 16:49 pisze...

Jeszcze go nie miałam ale słyszałam zę pachnie jak delicje, mniam:)

chodzpomalujmojswiat on 14 grudnia 2012 16:52 pisze...

Karola: dokładnie :) mnie się kojarzy też z taką czekoladą z kawałkami pomarańczy, którą można dostać w Biedronce :)

anikowa101 on 14 grudnia 2012 18:08 pisze...

Ja czekoladomaniaczka muszę mieć ten płyn^^

Kaprysek on 14 grudnia 2012 18:09 pisze...

Wariantów zapachowych jest dość dużo. Ja miałam ten czekoladowy, ale jak mam być szczera to myślałam, że będzie lepszy. Zapach w opakowaniu ładny jednak po wlaniu do wanny znikł ;/ W dodatku ten płyn moją skórę przesuszał ;(

chodzpomalujmojswiat on 14 grudnia 2012 18:11 pisze...

Kaprysek: ja czuję ten zapach nawet jak jestem już w wannie. Mam nadzieję, że mojej skóry nie wysuszy hmm dziwne...

Nestii on 14 grudnia 2012 18:47 pisze...

lubie duuuuże opakowania żeli i płynów do kąpieli ale jakoś miałam wrażenie, ze Luksja mocno wysusza moją skórę.

Unknown on 14 grudnia 2012 19:15 pisze...

Są inne warianty zapachowe, a co do tego to dla mnie jest za słodki.

butterfly on 14 grudnia 2012 19:46 pisze...

uwielbiam go;)

Anonimowy pisze...

Kocham ten płyn,zapach jest cudowny:)

Lady In Purplee on 15 grudnia 2012 15:01 pisze...

Jak wykończę zapasy to do niego wrócę bo zapach ma przecudny ;) Chyba są jeszcze dwa lub trzy inne zapachy :)

Joanna (kosmetyczny-przekladaniec) on 27 grudnia 2012 12:19 pisze...

Używałam go u mamy, całkiem przyjemny jest i fajnie pachnie, a co do zapachów są jeszcze jakieś chyba różany, oliwkowy i zielone jabłuszko. Wydaje mi się też, że był jakiś w żółtym opakowaniu, ale nie mogę znaleźć.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos