poniedziałek, grudnia 17, 2012

Wibo Eliksir 07

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, grudnia 17, 2012
Cześć dziewczyny! W czasie tygodniowej promocji w Rossmannie na kosmetyki kolorowe (-40%) skusiłam się tylko na dwa produkty. Pierwszym z nich był lakier do paznokci Wibo w kolorze burgundowym, drugim szminko-błyszczyk Wibo Eliksir numer 07.
CO W NIEJ POLUBIŁAM?

-delikatny kolor, powinien pasować do każdego koloru ust :)

-przyjemny zapach

-miłą dla portfela cenę (standardowo około 9zł, w tej promocji około 5zł z groszami)

-za konsystencję szminko- błyszczyku (lubię bardzo tego typu pomadki)

-bardzo dobrze się nakłada

-nie wysusza

CZEGO W NIEJ NIE LUBIĘ?

-opakowania!! to mała tragedia, jest niezwykle nieestetyczne i napisy ścierają się praktycznie od razu

- w moim przypadku trochę podkreśla suche skórki(przez ostatnie zmiany pogody mam notoryczny problem z suchymi skórkami)

Jeśli chodzi o trwałość to oscyluje w graniach 2-3 godzin. Obecnie to moja ulubiona pomadka, którą mam na ustach najczęściej :)

Mam ochotę kupić sobie również kolor nude z tej serii, niestety w czasie tej promocji był zupełnie nieobecny w szafie Wibo.

Macie dziewczyny tą pomadkę? Lubicie ją? :)



14 komentarze:

Lucy on 17 grudnia 2012 13:17 pisze...

nie mam, ale ma tyle świetnych opinii, że chyba sama wypróbuję :)

Yumi :) on 17 grudnia 2012 13:24 pisze...

Ja mam numerek 05, jestem bardzo zadowolona, chociaż to właśnie na 07 się czaiłam :)

Paubia on 17 grudnia 2012 13:25 pisze...

Wydaje się calkiem ciekawa;)

Primes on 17 grudnia 2012 13:47 pisze...

też się skusiłam podczas rossmannowskiej promocji i zakupiłam kolor 04, bardzo fajnie się sprawuje:) też denerwuje mnie to opakowanie, szczególnie dlatego, że aby ją zamknąć trzeba trafić odpowiednimi stronami zatyczki:D

anitk4 on 17 grudnia 2012 13:51 pisze...

chyba się skuszę na jakiś kolor :)

karodos.pl on 17 grudnia 2012 14:46 pisze...

Też mam ten kolor i nr 8 - taką różowiastą czerwień - z obu jestem bardzo zadowolona. Marzy mi się jeszcze nr 6.

zoila on 17 grudnia 2012 15:20 pisze...

Ładny kolor. Mnie te pomadki nie przekonały.

n. on 17 grudnia 2012 15:58 pisze...

jakoś nie mogę się do tych szminek przekonać :)

butterfly on 17 grudnia 2012 16:13 pisze...

całkiem fajna;)

Unknown on 17 grudnia 2012 18:06 pisze...

Mam i bardzo lubię, na pewno kupię jeszcze inne kolorki!

Ja on 17 grudnia 2012 19:17 pisze...

Mam i nawet ten szam kolor.:)Bardzo fajna pomadka ;)

Karola on 17 grudnia 2012 19:42 pisze...

Mam tą samą i jeszcze nr8, bardzo lubię te pomadki, są takie lekkie, błyszczykowate:)

Marta D. on 19 grudnia 2012 18:56 pisze...

Mam i ja i bardzo mi odpowiada. Poza tym rewelacyjna cena :)
Niedługo zamieszczę jej recenzję u siebie, zapraszam
www.make-up-today.com

Joanna (kosmetyczny-przekladaniec) on 27 grudnia 2012 12:17 pisze...

O, właśnie przygotowuję jej recenzję :) Mimo słabej trwałości bardzo ją polubiłam. U mnie jednak zupełnie przeciwnie jest z suchymi skórkami, pomadka świetnie nawilża moje usta, nawet jak kładę ją na suche usta to wygląda dobrze.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos