sobota, grudnia 08, 2012

DOVE Silk Glow- żel pod prysznic

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, grudnia 08, 2012
Cześć dziewczyny! W ten mroźny,sobotni wieczór przychodzę do Was z krótką recenzją żelu...Co do żelu pod prysznic nie mam zbyt wygórowanych wymagań: musi tylko ładnie pachnieć i myć. Żel Dove, który kupiłam dość przypadkowo na promocji w Kauflandzie miło mnie zaskoczył...
źródło:idoveyou.pl

OPAKOWANIE:duża 500ml butla z miękkiego plastiku. Jedyny mankament w opakowaniu to fakt, że gdy kończy nam się produkt nie możemy postawić go do góry nogami by resztka żelu bez problemu wydostała się z butli

ZAPACH: dość delikatny, kremowy- podobny do zapachu pierwszych mydeł jakie produkował Dove

KONSYSTENCJA: bardzo przyjemna

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Podaruj swojej skórze olśniewający blask jedwabiu z Dove Silk Glow. Poczuj, jak delikatna piana i przyjemny jedwabisty zapach otulają ciało i zmysły, a formuła NutriumMoisture odżywia Twoją skórę. W swojej wyjątkowej recepturze zawiera 1/4 kremu nawilżającego oraz czysty jedwab. Tak dobrane składniki zapewniają skórze naturalną równowagę i optymalne nawilżenie. Składniki odżywcze żelu wygładzają skórę, pozostawiając ją gładką i olśniewającą jak jedwab. Kremowa piana jedwabistego żelu pod prysznic Dove delikatnie oczyszcza skórę, jednocześnie chroniąc naturalną równowagę hydrolipidową skóry.

MOJA OPINIA: Najważniejsze jest to, że produkt ten ma tak kremową konsystencję i właściwości, że pokusiłabym się o stwierdzenie, że oprócz mycia również delikatnie nawilża. Na pewno nie wysusza! Jest bardzo wydajny, dobrze się pieni. 

Polecam! Zresztą ja od zawsze bardzo lubię żele pod prysznic Dove :) Ja kupiłam swoją 500ml butlę w promocji za 8,99zł. W normalnej cenie  z tego co się orientuję za 8-9zł dostaniemy mniejszą 250ml opakowanie.

A Wasz ulubiony żel pod prysznic to...? ;)

11 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mój ulubiony to jeżyna z YR :D A żele z Dove mam wrażenie, że zawsze pachną tak strasznie podobnie do siebie :P

Catherines diary on 8 grudnia 2012 21:42 pisze...

Lubię żele z dove, a obecnie mam Luksję pomarańczowo-czekoladową i też jest to fajne myjadło tym bardziej flaszka litrowa za 7-8 zł :p

Zapraszam do mnie :)

chodzpomalujmojswiat on 8 grudnia 2012 21:50 pisze...

Chwila dla siebie: masz rację :) Każdy Dove pachnie podobnie

Catherines diary: właśnie wczoraj również zaopatrzyłam się w tą Luksję :)

butterfly on 9 grudnia 2012 00:02 pisze...

oj też go miałam:)
zapraszam do siebie na rozdanie;)

Lady In Purplee on 9 grudnia 2012 13:08 pisze...

Kiedyś miałam i nawet się polubiłam :)

Kaprysek on 9 grudnia 2012 13:12 pisze...

To mój ulubiony wariant zapachowy ;)

Iza on 9 grudnia 2012 13:39 pisze...

też cenię sobie produkty dove pod prysznic, są świetne, a wcale nie przekraczają budżetu ;)

Ja on 9 grudnia 2012 13:46 pisze...

Nie lubię dozowników w w tych kosmetyków z Dove.Chociaż zapachy mają śliczne.

chodzpomalujmojswiat on 9 grudnia 2012 17:45 pisze...

blizniaczka09: masz rację, te otworki w opakowaniach są dość kłopotliwe

Anonimowy pisze...

Mam jeden żel z Dove edycja limitowana zimowa,ma ładny zapach,ale jeszcze go nie używałam:)

kirei on 10 grudnia 2012 14:27 pisze...

Lubię żele z Dove, ale nie wszystkie zapachy...Teraz mam ochotę na wypróbowanie tego z serii zimowej ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos