piątek, grudnia 07, 2012

BeBeauty- rozgrzewająca sól do kąpieli

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, grudnia 07, 2012
Sól BeBeauty to ostatnio mój ulubiony umilacz kąpieli. Szkoda tylko, że od jakiegoś tygodnia nie widziałam jej w żadnej Biedronce :( Nie zdążyłam nawet zrobić zdjęcia- myślałam, że po prostu kupię kolejne opakowanie i wtedy sól będzie miała swoje pięć minut przed aparatem. Jedyne zdjęcie jakim dysponuje pochodzi ze strony www.bebeautycare.pl, gdzie znalazłam tylko wersję orzeźwiającą tego produktu (jeśli chodzi o wygląd orzeźwiająca od rozgrzewającej różnią się dosłownie minimalnie etykietą):
Wersja rozgrzewająca zawiera cytrusy oraz imbir i żeń-szeń. 600g opakowanie wystarczyło mi na 6 użyć (staram się mniej więcej na jedną kąpiel wsypać około 100g produktu).

OPAKOWANIE: proste, ale wygodne. Wydaje mi się tylko, że gdy odkręcamy zakrętkę powinno znajdować się tam foliowe zabezpieczające wieczko.

ZAPACH: cytrusowo-korzenny. Po wsypaniu soli do wanny jest dość intensywny, z czasem trochę zanika. 

DZIAŁANIE: sól się szybko rozpuszcza i nie tworzy raczej piany. Lekko barwi wodę na pomarańczowo. Zapach relaksuje i odpręża. Po wyjściu z wanny produkt pozostawia na ciele bardzo delikatną, nawilżającą powłoczkę.

Idealna na mroźne dni, takie jak teraz. Oby tylko wersja rozgrzewająca znów trafiła na półki. Jeśli nie to pewnie skuszę się na inny zapach. Czy polecacie któryś szczególnie?

8 komentarze:

aSHa on 7 grudnia 2012 14:29 pisze...

jeszcze nie używałam biedronkowych soli

Wunia on 7 grudnia 2012 15:17 pisze...

rzadko biorę kąpiel, wolę prysznice:P więc chyba bym nie kupiła:)

Lil Oddiette on 7 grudnia 2012 16:07 pisze...

Jak ja żałuję, że mam tylko prysznic...

butterfly on 7 grudnia 2012 16:12 pisze...

nie miałam:)

Unknown on 7 grudnia 2012 18:39 pisze...

Lubię te sole!

Kaprysek on 7 grudnia 2012 19:03 pisze...

W mojej biedronce jeszcze ta sól jest. Ja ostatnio zakochałam sie w olejkach do kąpieli z Bielendy ;)

Anonimowy pisze...

Imbir potrafi rozgrzać, ciekawe jak dużo jest go w tej soli :) Polecam herbatkę imbirową!

M on 9 grudnia 2012 10:25 pisze...

Powiem Ci szczerze, że sama zaczynam się martwić o braki kultowych produktów w biedrze. Mam nadzieję, że to chwilowe, bo od paru miesięcy czekam na mój ukochany zmywacz do paznokci! Niech wraca natychmiast z Twoją solą do kąpieli:))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos