czwartek, grudnia 20, 2012

Czekoladowo-figowe makaroniki. Dezodorant Balea.

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, grudnia 20, 2012
Cześć dziewczyny! Dziś chcę napisać Wam kilka słów o smakowicie pachnącym dezodorancie Balea, który wrzuciłam do koszyka będąc w DM. Nie wiem w zasadzie dlaczego skusiłam się właśnie na dezodorant, a nie balsam czy żel z tej limitowanej edycji... Skoro jednak znalazł się w mojej łazience i na niego przyszedł czas:
OPAKOWANIE: sam widok kolorowych makaroników na opakowaniu kusi... ;) Spray mieści 200ml

ZAPACH: mmmhmm... obłędny :) Dla wielbicielek słodkich, jedzeniowych zapachów. Ja preferuję takie zdecydowanie jesienią oraz zimą.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Dezodorant o zapachu czekolady i fig zapewni ochronę i świeżość przez 24 godziny. Zapobiega odbarwianiu się ubrań i niweluje nieprzyjemny zapach.

MOJA OPINIA: kupując go nie zauważyłam, że jest to standardowy dezodorant,a  nie antyperspirant i niestety zawiera alkohol... Mimo to nie podrażnia, nie używam go jednak po depilacji. Ochrona jest naprawdę przyzwoita. Zapach wyczuwalny przez kilka dobrych godzin :) Nie zauważyłam również by odbarwiał ubrania. Byłabym tylko ostrożna co do zapewnień producenta o 24h świeżości. Wiadomo- żaden nawet najdroższy i najlepszy tego typu produkt nie zastąpi nam kąpieli czy prysznica . Dezodorantu używam na zmianę z innym antyperspirantem. Reasumując- chyba bym się drugi raz na niego nie zdecydowała (przez te alkohol w składzie), ale i tak bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Duży plus za brak barwników i konserwantów. Jest to produkt wegański. 

SKŁAD: BUTANE · ALCOHOL · PROPANE · DIPROPYLENE GLYCOL · PARFUM · EHTYLHEXYLGLYCERIN · PHENOXYETHANOL · AQUA.



10 komentarze:

Paubia on 20 grudnia 2012 13:51 pisze...

Ja jakoś nie gustuję w antyperspirantach ;)

Kejmi on 20 grudnia 2012 14:31 pisze...

Bardzo lubię tą wersję zapachową. Miałam żel, który już wykończyłam, pora zamówić następny ;)

Ala on 20 grudnia 2012 17:20 pisze...

Mmm . Ja bym kupiła dla zapachu ;)

Karola on 20 grudnia 2012 17:22 pisze...

Słodkie jedzeniowe zapachy to to co lubię najbardziej:D

Peach on 20 grudnia 2012 17:34 pisze...

Chciałabym powąchać ! <3

Lady In Purplee on 20 grudnia 2012 17:42 pisze...

Mi dezodoranty z Balea w zupełności wystarczą, chronią mnie lepiej od niektórych antyperspirantów ;)

chodzpomalujmojswiat on 20 grudnia 2012 17:47 pisze...

Lady In Purplee: ja już od tylu lat używam antyperspirantów, że to pewnie kwestia przyzwyczajenia :) Faktycznie ochrona Balei jest naprawdę w porządku :)

Iwetto on 20 grudnia 2012 21:53 pisze...

Dezodorant nie dla mnie, ale żelik o takim zapachu już tak ;D

Ja on 21 grudnia 2012 19:09 pisze...

Chciałam bym żel z tej serii

butterfly on 21 grudnia 2012 19:45 pisze...

pewnie cudownie pachnie;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos