poniedziałek, listopada 19, 2012

BOUM! Vanille

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, listopada 19, 2012
Jesienią i zimą lubię otulić się słodkimi zapachami. Gdy w gazetce Hebe zobaczyłam perfumy BOUM Vanille, z ciekawości pobiegłam dziś do drogerii je powąchać. (nie ukrywam, że sama buteleczka zrobiła na mnie wrażenie!).Do tej pory woda ta nie była mi znana, nigdzie jej wcześniej nie spotkałam. Urzekła mnie jednak od pierwszego psiknięcia... :)
zdjęcie pochodzi ze strony: frangrancenet.com

Opis na kartoniku idealnie oddaje zapach:

Niezwykle dziewczęcy, cukierkowy zapach Boum Vanille przenosi nas w zagadkowy, magiczny świat beztroskiej zabawy, cyrków i wesołych miasteczek.

Oj już czuję, że to będzie moim  ulubionym zimowym zapachem! O prawdziwą recenzję pokuszę się dopiero za jakiś czas, gdy trochę jej poużywam.

Oprócz wody perfumowanej (kosztuje 35,99zł za 100ml) do koszyka wrzuciłam też pędzel do różu z Essence. Wraz z wyrobieniem karty Hebe otrzymałam kupon na -10zł przy zakupach powyżej 40zł. Także pędzel wyszedł mnie 1,99 :) I znów otrzymałam kolejny bon -10zł za zakupy powyżej 20zł. Duży plus dla Hebe za takie oferty :)

Spotkałyście się już z tą wodą? Jaki jest Wasz ulubiony zapach na czas jesienno-zimowy? ;)

7 komentarze:

Lil Oddiette on 19 listopada 2012 13:50 pisze...

Nigdy nie spotkałam się z ta woda ale buteleczka wyglada bardzo przyjemnie ;)

Ja on 19 listopada 2012 15:22 pisze...

Ja też lubię słodkie zapachy zimą,ale nie mam takiego ulubionegp

Przyjaciółka Rudej on 19 listopada 2012 20:07 pisze...

Bardzo mnie zaciekawiłaś tą drogerią :D Muszę się kiedyś wybrać :D

chodzpomalujmojswiat on 19 listopada 2012 20:16 pisze...

Przyjaciólka Rudej: bardzo polubiłam Hebe :)

Iwetto on 19 listopada 2012 21:03 pisze...

Muszę w końcu trafić do hebe, bo widzę że omijają mnie ciekawe promocje ;D

dziewczyna mojego chłopaka on 19 listopada 2012 21:10 pisze...

Lubię słodkie zapachy o każdej porze roku :))
A co do Hebe to wprost rewelacyjne mają oferty dla swoich klientek :) Szkoda, że u mnie nie ma tej drogerii :/

butterfly on 22 listopada 2012 17:52 pisze...

kuszaco;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos