sobota, listopada 17, 2012

Jak dbam o swoją twarz? Aktualizacja.

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, listopada 17, 2012
Cześć dziewczyny! Dzisiaj przychodzę do Was z postem o pielęgnacji mojej twarzy. Ostatnio podobna notka pojawiła się bodajże pod koniec wakacji. Czy coś uległo zmianie? Zapraszam do lektury :)

RANO: myję twarz pianką Synergen:
Potem używam mojego ulubionego kremu intensywnie nawilżającego IWOSTIN:
Pod oczy i na powieki nakładam żel z zieloną herbatą z Flos-leku:




Następnie odczekuję moment i sięgam po podkład, korektor i resztę kolorówki :)

WIECZOREM: tusz do rzęs zmywam oliwkowym płynem micelarnym z Ziai:
Następnie znów używam malinowej pianki z Synergen.

Raz w tygodniu używam kremowego peelingu z serii Purritin Iwosin. To stosunkowo nowy produkt na mojej łazienkowej półce. Z pewnością pojawi się jego recenzja.


Co 3-5 dni nakładam również zieloną glinkę, o której post opublikowany był wczoraj:
Pod oczy znów aplikuję żel z Flos-leku. Na pojedyncze niespodzianki chwilę przed położeniem się do łóżka stosuję żel Isotrexin, który przepisała mi pani dermatolog. To wszystko! Jak widzicie moja pielęgnacja nie jest zbyt skomplikowana, produktów też nie używam wielu. Raz na jakiś czas stosuję również typowe maseczki, głównie nawilżające i odżywcze, gdyż moja skóra lubi się jednak przesuszać.


A jak wygląda Wasza codzienna pielęgnacja? :)

14 komentarze:

n. on 17 listopada 2012 18:55 pisze...

jak ten żel flos lek? ;) bardzo ich ciekawa jestem :)

Tosia on 17 listopada 2012 19:21 pisze...

te kremy z flosleku są świetne ;)

Iwetto on 17 listopada 2012 19:37 pisze...

Mam wrażenie, że im mniej tym lepiej dla cery. Oprócz ziajki nie miałam żadnego z Twoich kosmetyków ;D

n. on 17 listopada 2012 20:18 pisze...

a to mi raczej na nawilżeniu zależy ;)

Kaprysek on 17 listopada 2012 20:22 pisze...

żadnego z prezentowanych przez Ciebie kosmetyków nie miałam dlatego z przyjemnością poznam twoją opinię na ich temat ;)

aSHa on 17 listopada 2012 21:05 pisze...

kusi mnie wypróbowanie tej pianki myjącej :)

Paubia on 17 listopada 2012 22:35 pisze...

a pianka dobrze się spisuje?

chodzpomalujmojswiat on 18 listopada 2012 09:38 pisze...

Paubia- ja jestem zadowolona, mimo że pianka zawiera alkohol jest zadziwiająco łagodna i nie wysusza :)

Dagusia on 18 listopada 2012 12:01 pisze...

muszę kupić tą piankę :)

kirei on 18 listopada 2012 16:13 pisze...

Bez toniku? Ja jakoś się przyzwyczaiłam...
Lubię ten żel z FlosLeka, ale tylko rano - moim zdaniem fajnie odświeża, koi, zmniejsza poranną opuchliznę, ale nie nawilża za bardzo, dlatego wieczorem stosuję jakiś klasyczny, nawilżający krem pod oczy.

chodzpomalujmojswiat on 19 listopada 2012 09:07 pisze...

kieri: tak bez toniku, uważam, że ten produkt nie jest mi konieczny :) co do żelu zgadzam sie w 100%

PureMorning on 19 listopada 2012 11:14 pisze...

rozglądam się właśnie za jakimś kremem intensywnie nawilżającym na zimę - ten z Iwostinu wydaje się być ciekawy.

chodzpomalujmojswiat on 19 listopada 2012 14:57 pisze...

PureMornig: ja go używam przez cały rok:) świetnie nadaje się pod makijaż!

butterfly on 22 listopada 2012 18:23 pisze...

lubię takie posty:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos